СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 15 лютого 2022 року м. Сквира № 28/4
Про затвердження Положення про комісію з обстеження зелених насаджень та їх відновної вартості на території Сквирської міської територіальної громади
Керуючись пп.7 п. а ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 28 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 № 1045 «Про затвердження порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах», «Правилами благоустрою території міста Сквира», затверджених рішенням сесії Сквирської міської ради №159-10-VI від 19.05.2011 р., виконавчий комітет Сквирської міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити Положення про комісію з обстеження зелених насаджень та їх відновної вартості на території Сквирської міської ради згідно з додатком 1.
2. Затвердити склад комісії з обстеження зелених насаджень та їх відновної вартості на території Сквирської міської ради згідно з додатком 2.
3. Визнати такими, що втратили чинність, рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради від 01.12.2020 № 09/1 «Про створення робочої групи щодо обстеження стану багаторічних зелених насаджень (дерев) по Сквирській міській територіальній громаді» та від 30.03.2021 № 08/10 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 01.12.2020 № 09/1«Про створення робочої групи щодо обстеження стану багаторічних зелених насаджень (дерев) по Сквирській міській територіальній громаді».
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків.
Голова виконкому Валентина ЛЕВІЦЬКА
Додаток 1
до рішення виконавчого
комітету міської ради
від 15.02.2022 № 28/4
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з обстеження зелених насаджень та їх відновної вартості на території Сквирської міської громади
1. Загальні положення
1.1. Комісія з обстеження зелених насаджень та їх відновної вартості на території Сквирської міської ради (далі Комісія) є постійно діючим органом виконавчого комітету Сквирської міської ради, який утворюється з метою обстеження зелених насаджень на території Сквирської міської ради для визначення їх якісного стану, кількості, видового складу, а також визначення відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню і тих, що ростуть на земельних ділянках, які відводяться в установленому порядку фізичній або юридичній особі у власність (крім зелених насаджень посаджених (створених) цією особою).
1.2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України “Про благоустрій населених пунктів”, “Про регулювання містобудівної діяльності”, постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 №1045 “Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах”, Правилами утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 №105, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
2. Повноваження комісії
2.1. До повноважень Комісії належить:
3. Порядок роботи, обов'язки та права комісії
3.1. Підставою для обстеження зелених насаджень є заява юридичної чи фізичної особи (заявник).
У разі відведення земельної ділянки у власність чи користування до заяви заявник додає: копію схеми генерального плану М 1:500 або викопіювання з схеми землекористування М 1:2000 та копію рішення міської ради про надання дозволу на складання проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
3.2. Після надходження заяв секретар Комісії протягом п'яти днів формує порядок (графік) обстеження зелених насаджень із зазначенням адрес і об'єктів на наступне виїзне засідання Комісії та надсилає запит до Державної екологічної інспекції Київського округу і балансоутримувачу території чи власнику земельної ділянки (користувачу) щодо можливості їх участі в роботі Комісії.
У разі надходження повідомлення про відмову від участі в роботі Комісії, обстеження проводиться без таких представників.
3.3. Видалення зелених насаджень здійснюється у разі:
3.4. Після надходження заяви відповідно до складеного графіку Комісія виїжджає, обстежує та визначає стан зелених насаджень розташованих на земельній ділянці, їх відновну вартість та складає акт обстеження тих насаджень, що підлягають видаленню (далі — акт), за формою, затвердженою Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.
Відновна вартість зелених насаджень визначається згідно з методикою затвердженою Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.
3.5. З метою встановлення якісного стану зелених насаджень їх обстеження проводиться в листяний період з квітня до жовтня місяця, крім випадків коли зелені насадження знаходяться в аварійному стані, чим загрожують життю, здоров'ю та майну громадян.
3.6. Кожному члену Комісії надається один примірник акта. У разі відсутності представника Державної екологічної інспекції Київського округу у складі комісії один примірник акта у триденний строк після його підписання надсилається до вказаної інспекції.
3.7. Секретар Комісії в п'ятиденний строк готує проєкт рішення виконавчого комітету про видалення зелених насаджень.
3.8. Виконавчий Комітет у місячний строк після надходження зазначеного проекту рішення про видалення зелених насаджень приймає відповідне рішення.
3.9. Секретар Комісії після отримання відповідного рішення видає наступного дня заявнику його копію для оплати відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню.
3.10. На підставі рішення виконавчого комітету секретар готує ордер на видалення зелених насаджень і видає його заявнику не пізніше наступного робочого дня після надання заявником документа про сплату відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню.
3.11. Відновна вартість зелених насаджень, що належить до комунальної власності, сплачується до міського бюджету.
3.12. Сплата відновної вартості зелених насаджень не проводиться у випадках передбачених пунктом 6 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 №1045 “Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах”.
3.13. Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на об'єкті благоустрою здійснює балансоутримувач на підставі акта, складеного Комісією за наслідками обстеження зелених насаджень.
3.14. У процесі ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації, а також у разі, коли стан зелених насаджень загрожує життю, здоров'ю чи майну громадян, видалення зелених насаджень здійснюється негайно з подальшим оформленням Комісією акта відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 №1045 “Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах”.
3.15. Для забезпечення своєї діяльності Комісія має право одержувати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію від виконавчих органів міської ради, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій.
У разі потреби залучати до роботи Комісії представників спеціалізованих підприємств і організацій.
3.16. Комісія зобов'язана забезпечувати своєчасний та якісний розгляд звернень фізичних та юридичних осіб відповідно до наданих повноважень, забезпечувати оптимальні терміни роботи комісії. Вживати заходи щодо збереження зелених насаджень.
4. Організація роботи комісії
4.1. Комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та членів комісії. Головою комісії призначається заступник міського голови відповідно до розподілу обов’язків.
4.2. Склад комісії та зміни до нього затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради.
4.3. Комісію очолює голова, який відповідно до цього Положення ініціює та організовує діяльність Комісії, представляє Комісію у взаємовідносинах з об'єднанням громадян, засобами масової інформації та юридичними і фізичними особами, підписує акти обстеження зелених насаджень та ордери на їх видалення.
4.4. У разі відсутності голови Комісії право підпису ордера на видалення зелених насаджень покладається на заступника голови Комісії.
4.5.Заступник голови Комісії виконує обов'язки голови у разі його відсутності.
4.6. Секретар Комісії :
4.7. У разі відсутності секретаря Комісії його обов'язки виконує один із членів Комісії за рішенням голови Комісії.
4.8. Засідання Комісії відбувається в міру потреби та являється правомірним, якщо на ньому присутні більше половини її членів.
Директор
КП «Сквираблагоустрій» Олександр ГНАТЮК
Додаток 2
до рішення виконавчого
комітету міської ради
від 15.02.2022 № 28/4
СКЛАД
комісії з обстеження зелених насаджень та їх відновної вартості
на території Сквирської міської громади
Голова комісії:
___________________
Заступник голови комісії: |
- |
заступник міського голови відповідно до розподілу обов’язків
|
|
Музика Сергій Олександрович |
- |
Заступник директора КП «Сквираблагоустрій»
|
|
Секретар комісії:
Дорошенко Артем Миколайович |
- |
Інспектор з благоустрою КП «Сквираблагоустрій» |
|
Члени комісії:
|
|||
Ільченко Юрій Володимирович
Головня Олексій Миколайович |
-
-
|
Депутат міської ради
Депутат міської ради
|
|
Самсоненко Михайло Сергійович
______________________ |
-
- |
Головний спеціаліст - державний інспектор за використанням та охороною земель, відділу з питань земельних ресурсів та кадастру Сквирської міської ради педставник державної екологічної інспекції (за згодою) |
|
______________________ |
- |
предсавник лісового господарства (за згодою) |
|
______________________ |
- |
представник заявника (фізична або юридична особа) |
|
Директор
КП «Сквираблагоустрій» Олександр ГНАТЮК