СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я
від 14 вересня 2021 року м. Сквира № __/__
Про розгляд звіту щодо виконання фінансового плану комунального підприємства «Сквирське комунальне господарство» за І півріччя 2021 року
Розглянувши звіт про виконання фінансового плану комунального підприємства «Сквирське комунальне господарство» за І півріччя 2021 року, з метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємства, підвищення ефективності його діяльності, відповідно до рішення Сквирської міської ради від 23.02.2021 № 28-5-VIII «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств комунальної власності Сквирської міської ради», керуючись статтями 17, 27, 29, 30, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,виконавчий комітет Сквирської міської ради
В И Р І Ш И В:
3.1. забезпечити виконання планових показників фінансово-господарської діяльності підприємства та вживати заходів щодо недопущення збитковості підприємства.
3.2. постійно вживати заходів щодо погашення дебіторської заборгованості споживачами за отримані послуги та продовжити претензійно-позовну роботу з неплатниками.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Людмилу Сергієнко.
Голова виконкому Валентина ЛЕВІЦЬКА
Погоджено :
Заступник міського голови В.Черненко
Заступник міського голови Л.Сергієнко
Керуюча справами (секретар)
виконавчого комітету міської ради Н.Згардівська
Начальник фінансового управління І.Круківська
Начальник відділу з питань
юридичного забезпечення ради
та діловодства міської ради І.Кваша
Виконавець :
Начальник КП «СКГ» О.Скарбовійчук
Пояснювальна записка
до звіту про виконання фінансового плану
за 1 півріччя 2021 року.
1.Інформація щодо діяльності підприємства.
КП «Сквирське комунальне господарство» - це підприємство житлово-комунальної сфери. Мета роботи підприємства – надання жителям Сквирської територіальної громади житлово-комунальних послуг з високою якістю обслуговування при найменших затратах, поліпшення санітарного стану громади та отримання прибутку.
Діяльність КП «Сквирське комунальне господарство» здійснюється на підставі Статуту.
Юридична адреса КП «Сквирське комунальне господарство» : 09001, Київська область, м.Сквира, вул.Липовецька, буд.93. код ЄДРПОУ – 34921014.
Види економічної діяльності згідно КВЕД:
38.11 – Збирання безпечних відходів (основний).
81.10 Комплексне обслуговування об’єктів;
96.03 Організування поховань і надання суміжних послуг;
68.20 Надання в оренду чи експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна;
37.00 Каналізація, відведення і очищення стічних вод.
Засновник КП «Сквирське комунальне господарство» - Сквирська міська рада.
2. Формування доходної частини звіту до фінансового плану.
На сьогодні КП «Сквирське комунальне господарство» зайняте проведенням робіт по збиранню та захороненню ТПВ, комплексному обслуговування об’єктів, організацією поховань і надання суміжних послуг, а також вивезення рідких побутових відходів.
За результатами 1 півріччя чистий дохід від реалізації продукції ( товарів, робіт, послуг ) склав 1959 тис. грн. при запланованих 2320 тис. грн.( - 361 тис.грн.)
Основною причиною невиконання планових даних показника «Чистий дохід від реалізації продукції» є:
Інші операційні доходи склали 122 тис. грн. при запланованих в фінансовому плані 185 тис. грн. ( -63 тис. грн.) і включають у себе відшкодування по оренді приміщень та інших наданих послуг.
Інші доходи склали 103 тис. грн. при запланованих 0 тис. грн.( + 103 тис.грн.)
Дана стаття доходів включає відшкодування Сквирською міською радою послуг по захороненню загальноміського сміття.
3. Формування витратної частини звіту до фінансового плану.
Собівартість виконаних робіт та наданих послуг складається з витрат, які прямо пов’язані з виконанням робіт та наданням послуг.
Собівартість реалізованої продукції – витрати становлять 2049 тис. грн. при запланованих 2260 тис. грн.( -211 тис.грн.)
Інші операційні витрати склали 542 тис. грн., при запланованих 800 тис. грн.(- 258 тис.грн.)
Інші витрати склали 39 тис. грн. при запланованих 0 тис. грн.
Дані витрати були понесені в результаті виконання рішень суду по відшкодуванню заборгованості із заробітної плати Іващенку О.П. за попередні роки.
Фактичний розрахунок собівартості за 1 півріччя 2021 року.
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5.Фінансовий результат та розподіл чистого прибутку.
Фінансовий результат за 1 півріччя 2021 року склав збиток на суму 446,0 тис. грн.
Заборгованість на 30.06.2021 становить :
Заробітна плата – 546,3 тис. грн.,
ПДФО - 2780,4 тис. грн.,
Військовий збір – 243,5 тис. грн.,
ЄСВ - 103,2 тис.грн.
Екологічний податок – 72,7 тис.грн
Кредиторська заборгованість
за товари, роботи, послуги – 100,2 тис. грн.
Дебіторська заборгованість за надані послуги складає 1187,4 тис. грн.
Начальник КП «СКГ» Олександр СКАРБОВІЙЧУК
Додаток №3 до рішення сесії Сквирської міської ради від 23лютого 2021р. |
№28 - 5 - VIII
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА
(півріччя , рік)
Основні фінансові показники підприємства
I. Формування прибутку підприємства
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) (розшифрувати) |
|||||
|
|||||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|||||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
||||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування |
|
||||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
Відрахування частини чистого прибутку до державного бюджету: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
господарськими товариствами, у статутному фонді яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
погашення реструктуризованих та відстрочених сум, що підлягають сплаті в поточному році до бюджету |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таблиця 4
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Придбання акцій та облігацій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Таблиця 5
ІНФОРМАЦІЯ
до звіту про виконання фінансового плану за _________________
_____________________________________________________________________________
(назва підприємства)
Загальна інформація про підприємство (резюме).
Фонд оплати праці за планом _________ тис. гривень та фактично __________ тис. гривень.
Середньомісячна заробітна плата за планом ______ гривень та фактично ________ гривень.
Середньооблікова кількість усіх працівників в еквіваленті повної зайнятості __________ осіб, у тому числі з відокремленням чисельності апарату підприємства та розмежуванням категорій працівників (порівняно з фактичними даними року, що минув, запланованого рівня поточного року та даними планового року). У разі збільшення фонду оплати праці в плановому році порівняно з установленим рівнем попереднього року надати обґрунтування.
2. Перелік підприємств, які входять до зведеного (або консолідованого) фінансового плану
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Інформація про бізнес підприємства (код рядка 006 фінансового плану)
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції |
Пояснення та обґрунтування відхилення від запланованого рівня |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Діючі фінансові зобов'язання підприємства
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Інформація щодо отримання та повернення залучених коштів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Аналіз окремих статей фінансового плану
Пояснення та обґрунтування відхилення від запланованого рівня доходів/витрат |
||||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг), усього, у тому числі: |
|
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
витрати на утримання основних фондів, інших необоротних активів загальногосподарського використання, у тому числі: |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
7. Витрати на утримання транспорту (у складі адміністративних витрат)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Інформація про проекти, під які планується залучити кредитні кошти
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
9. Джерела капітальних інвестицій
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Інша додаткова інформація щодо підприємства
Додаткова інформація повинна включати результати аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства за звітний період, показники господарської діяльності та розвитку підприємства в звітному періоді, цінову політику підприємства та розрахунок складу собівартості.