Сквирський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) повідомляє про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду
Дата публікації 29.10.2020 16:14:52
УВАГА!!!
ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ!
ОГОЛОШЕННЯ!!!
У зв’язку із обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та запровадженням карантину, Сквирський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) повідомляє про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду:
- подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;
- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
- перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
- провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- подати звернення (пропозицію тощо);
- активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Водночас повідомляємо про те, що прийом громадян здійснюється лише за попереднім записом.
Для попереднього запису просимо телефонувати за телефоном «гарячої» лінії: 5-27-05