(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

№ 2/3 Про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за 2021 рік

 
Дата публікації 28.1.2022 16:23:54
 

 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 від 25 січня 2022 року                         м. Сквира                               № 2/3

 

Про стан роботи із зверненнями громадян у

виконавчому комітеті Сквирської міської ради за 2021 рік

 

 

На виконання  законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року                  № 109/2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши та обговоривши звіт начальника загального відділу міської ради Олени Грищенко про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті  Сквирської міської ради за     2021 рік, виконавчий комітет Сквирської міської ради

 

В И Р І Ш И В :

 

1. Звіт про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за 2021 рік   взяти до відома (додається).

2. Керуючій справами (секретарю) виконавчого комітету міської ради, начальникам відділів виконавчого комітету Сквирської міської ради,  старостам Сквирської міської ради, керівникам комунальних підприємств, що належать до сфери управління міської ради  продовжити роботу щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування. 

3. Рішення про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті  Сквирської міської ради за 2021 рік опублікувати на офіційному сайті міської ради.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами  виконавчого комітету Сквирської міської ради Наталію Згардівську.

 

 

 

Голова виконкому                                                          Валентина ЛЕВІЦЬКА

 

ЗВІТ

про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Сквирської  міської ради за  2021 рік

 

Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за звітний період проводилась у відповідності  з Конституцією України, законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативними актами, Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою  забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до  органів  місцевого  самоврядування,  права громадян на участь  в  управлінні  державними  справами,  а  також підвищення  ефективності роботи виконавчого комітету Сквирської міської ради зі  зверненнями  громадян та враховуючи необхідність об'єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.

 

 Протягом звітного періоду до виконкому міської ради надійшло 29981 звернень громадян. Найбільше звернень розглядалося через ЦНАП і надавалися у вигляді адміністративних послуг -21976. Через загальний відділ Сквирської міської ради розглянуто 2246 звернень і фахівці 10 старостинських       округів розглянули 5759 звернень.

 

Із загальної кількості звернень 2183 громадян звернулися з письмовими заявами, 26521 громадян звернулися на особистому прийомі у міського голови та фахівців Сквирської міської ради. 244 звернення надійшло через урядову гарячу лінію. 

Найбільше звернень громадян стосуються  соціального захисту-8324.

-земельних відносин   - 5060 ;

-комунального господарства-551;

-транспорту і зв’язку-100

-охорони здоров’я - 27 ;

-праці і заробітної плати   - 51 ;

-сім’ї ,дітей, молоді -348;

-житлової політики      - 185;

-екології та природних ресурсів – 12;

-забезпечення дотримання законності –48 та інші питання.

За звітний період надійшло 110 колективних звернень. Більшість з них стосуються надання соціально-побутових послуг та комунального обслуговування міста та населених пунктів. Ці звернень взяті до уваги під час формування Програми соціально-економічного та культурного розвитку Сквирщини на 2021 -2022 р.р., 8 колективних звернень стосуються земельних питань - виділення земельних ділянок для ведення городництва, затвердження технічних документацій тощо. Проблема виділення земельних ділянок на цей час залишається не вирішеною, але проводиться інвентаризація землі і за результатами інвентаризації міська рада отримає земельні ресурси для задоволення громадян. 12 колективних звернень надійшло до міської ради для врегулювання проблем, пов’язаних з транспортним забезпеченням. Турбують людей питання тарифів на комунальні послуги, таких колективних звернень до міської ради надійшло - 5. Ці та інші звернення депутатів звернення стали підґрунтям для розгляду на сесії питання «Про звернення депутатів Сквирської міської ради щодо недопущення підняття тарифів на комунальні послуги, газ та водопостачання». Почастішали звернення громадян зі скаргами на роботу поштових відділень. Це питання також розглядалося на сесії Сквирської міської ради і прийняте відповідне звернення до Кабінету Міністрів України, ПАТ «Укрпошта», Київської обласної державної адміністрації, Київської обласної ради щодо упорядкування і стабілізації роботи національного оператора поштового зв’язку України.

З 8324 звернень порушених громадянами з питань соціального захисту 4978 розглядалися через ЦНАП і стосувалися отримання субсидій та інших  державних соціальних виплат. 534 громадян зверталося з заявами про надання матеріальної допомоги. В рамках Сквирської міської комплексної програми «Турбота» надано допомог на загальну суму – 1027610 грн. Значна допомога громадянам надавалася також через Програму впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення. За цією програмою надано ліків громадянам на загальну суму 799942 грн.

Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення (особи з інвалідністю, пенсіонери, безробітні). Цю категорію громадян найбільше турбують питання соціального захисту. Із загальної кількості звернень, що надійшли протягом 2021 року до виконкому міської ради, кількість по категоріям громадян розподілилася таким чином:

- від  учасників АТО  – 229; осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – 638, ветеранів праці – 70, «дітей війни» -207, одиноких матерів – 300, від осіб, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС – 670, пенсіонерів -8994, безробітних  -98.

У виконавчому комітеті міської ради проводиться робота по всебічному роз’ясненню громадянам можливостей подальшого вирішення їхніх проблем у разі неможливості виконання за належністю. Посадовими особами постійно ведеться робота в цьому напрямі, надаються консультації громадянам на особистому прийомі та в телефонному режимі, за запитаннями сусідів та родичів і доводиться до відома заявників  в усному чи письмовому вигляді.

Під час підготовки відповідей працівниками виконавчого комітету звертається особлива увага на якість та повноту наданих відповідей на предмет всебічного, об’єктивного і повного висвітлення питань, що були порушені у зверненнях.

Питання про додержання вимог Закону України “Про звернення громадян”, указів  Президента  та інших законодавчих актів з цього питання  постійно перебуває на контролі міського голови, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальників відділів, відповідальних працівників міськвиконкому, керівників підпорядкованих міській раді комунальних підприємств. Систематично здійснюється низка заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до органів місцевого самоврядування, а також, постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень.

Одним із найважливіших напрямів стабілізації суспільства є задоволення справедливих вимог громадян. З цією метою у виконавчому комітеті міської ради запроваджено систему прийому і розгляду пропозицій, заяв і скарг   громадян, затверджені графіки прийому громадян керівниками ради та її   виконавчих органів.

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що міськвиконкомом, його відділами, посадовими особами виконавчого апарату було вжито дієвих заходів, спрямованих на вирішення важливих проблем населення міста, реалізацію конституційних прав і свобод громадян  і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності  кожного за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, вдосконалення системної роботи із зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства.

 

 

Начальник загального відділу

Сквирської міської ради                                                       Олена ГРИЩЕНКО

 

 

УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до  Сквирської міської ради за  2021 року

п/п

найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.9)

у тому числі:

Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума гр.2.1 – гр.2.5)

у тому числі:

Всього звернень громадян за видами

(гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.3)

у тому числі:

Всього звернень за статтю їх авторів

(гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2)

у тому числі:

Всього звернень за суб’єктом

(гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3)

Індивідуальне

Колективне

Анонімне

Всього звернень за типом

(гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.5)

у тому числі:

Надійшло поштою

На особистому прийомі

Через уповноважену особу

Через органи влади

Через засоби масової інформації

Від інших органів, установ, організацій

Засобами електронного звꞌязку

Засобами телефонного звꞌязку

Електронна петиція, що не набрала необхідну кількість голосів

Первинне

Повторне

Дублетне

Неодноразове

Масове

Пропозиція (зауваження)

Заява (клопотання)

Скарга

Чоловіча

Жіноча

Всього

У них підписів

Телеграма

Лист

Усне

Електронне

Петиція

1

 

І

1.1

1.2

1.3

1.4

1.5

1.6

1.7

1.8

1.9

2

2.1

2.2

2.3

2.4

2.5

3

3.1

3.2

3.3

4

4.1

4.2

5

5.1

5.2

5.2.1

5.3

6

6.1

6.2

6.3

6.4

6.5

 

Заг. відділ

2246

62

1695

 

 

 

275

244

 

 

2246

2239

7

 

 

 

2246

 

2244

2

2246

1219

1027

2246

2144

102

 

 

2246

 

2002

 

244

 

 

ЦНАП

21976

291

21685

 

 

 

 

 

 

 

21976

21976

 

 

 

 

21976

 

21976

 

21976

8790

13186

21976

21976

 

 

 

21976

 

21731

 

245

 

 

10 стар. округів

5759

1830

3141

 

 

245

7

536

 

 

5759

5751

8

 

 

 

5759

396

5341

22

5759

1984

3775

5759

5751

8

 

 

5759

 

3222

2245

292

 

2

Сквирська міська рада

29981

2183

26521

 

 

245

251

781

 

 

29981

29856

15

 

 

 

29981

396

29561

24

29981

11993

17988

29981

29871

110

618

 

29981

 

26955

2245

781

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

продовження додатку

№ п/п

Всього звернень за категоріями авторів

(гр.7 = сума гр.7.1 – гр.7.23)

з них від:

 

 

Учасників війни

Дітей війни

Інвалідів Великої Вітчизняної війни

Інвалідів війни

Учасників бойових дій

Ветеранів праці

Ветеран військової служби

Інвалідів І групи

Інвалідів ІІ групи

Інвалідів ІІІ групи

Дітей-інвалідів

Одиноких матерів

Матерів-героїнь

Багатодітних сімей

Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

Учасників ліквідації

наслідків аварії на ЧАЕС

Героїв України

Героїв Радянського Союзу

Героїв Соціалістичної Праці

Дітей

Інших категорій

Учасник АТО

Член сім’ї загиблого

Переселена або внутрішньо переміщена особа

Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12)

Пенсіонерів

Пенсіонер з числа військовослужбовців

Робітників

 

1

7

7.1

7.2

7.3

7.4

7.5

7.6

7.6.1

7.7

7.8

7.9

7.10

7.11

7.12

7.13

7.14

7.15

7.16

7.17

7.18

7.19

7.20

7.21

7.22

7.23

8

8.1

8.1.2

8.2

 

 

2246

1

8

 

 

35

 

 

38

46

42

6

1

1

26

7

11

 

 

 

11

1943

68

2

 

 

 

 

 

 

 

21976

 

11

 

 

80

 

 

32

171

151

11

171

8

39

230

171

 

 

 

 

20713

101

 

 

 

 

 

 

 

 

5759

17

188

 

 

 

70

 

35

18

105

 

128

3

41

-

252

 

 

 

106

4780

60

31

14

 

 

 

 

 

2

29981

18

207

 

 

115

70

 

105

235

298

17

300

12

106

237

434

 

 

 

117

27436

229

31

14

29981

8994

9

151

 

                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Продовження додатку

№ пп

з них від:

Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 – гр.9.7)

з них:

Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.10 = сума гр.010 – гр.240)

у тому числі:

Селян

Працівників бюджетної сфери

Державних службовців

Військовослужбовців

Підприємців

Безробітних

Учнів, студентів

Служителів релігійних організацій

Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена

Журналіст

Інших

Вирішено позитивно

Відмовлено у задоволенні

Дано роз’яснення

Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР)

Звернення, що  пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР)

Звернення, що  не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17  Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР)

Чекати остаточної відповіді

Промислової політики

Аграрної політики і земельних відносин

Транспорту і зв’язку

1

8.3

8.4

8.5

8.6

8.7

8.8

8.9

8.10

8.11

8.11.1

8.12

9

9.1

9.2

9.3

9.4

9.5

9.6

9.7

ІІ

010

020

030

 

724

 

 

 

68

2

1

 

 

2

1237

2246

1486

125

635

 

 

 

 

2246

11

723

18

 

3649

 

2

 

 

61

91

 

 

 

13523

21976

20305

400

 

 

 

 

1271

21976

 

3649

 

 

1366

 

 

 

46

35

18

 

 

 

-

5759

4962

626

314

 

 

 

322

5759

4

687

    82

2

17305

 

2

 

114

98

110

2

 

2

3196

29981

26813

626

949

 

 

 

1593

29981

15

5060

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Продовження додатку

№ пп

 

 

 

 

у тому числі:

Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва

Фінансової, податкової, митної політики

Соціального захисту

Праці і заробітної плати

Охорони праці та промислової безпеки

Охорони здоровя

Комунального господарства

Житлової політики

Екології та природних ресурсів

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян

Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту

Молоді. Фізичної культури і спорту

Культури та культурної спадщини, туризму

Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації

Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин

Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

Діяльності центральних органів

виконавчої влади

Діяльності місцевих органів

виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування

Діяльності підприємств та установ

Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин

Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою

Інше

 

1

040

050

060

070

070.1

080

090

100

110

120

130

130.1

140

150

160

170

180

190

200

210

210.1

220

230

240

 

 

45

 

534

21

 

9

158

56

1

1

107

6

1

1

 

 

 

 

 

6

 

 

 

547

 

 

 

 

4978

 

 

 

 

 

 

 

218

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13131

 

 

 

3

2812

30

 

18

393

129

11

47

23

40

2

3

 

 

 

 

 

5

 

17

 

1453

 

2

45

3

8324

51

 

27

551

185

12

48

348

46

3

4

 

 

 

 

 

11

 

17

 

15131

 

                                                       

Начальник загального відділу Сквирської міської ради                                                       Олена ГРИЩЕНКО

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: