(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

23 Про затвердження Програми будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Сквирської міської територіальної громади на 2022-2027 роки

 
Дата публікації 10.12.2021 16:47:29
 

 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

ПРОЄКТ Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 23 грудня 2021 року               м. Сквира                              № -17-VIII    

 

Про затвердження Програми будівництва, 

реконструкції та ремонту об’єктів

інфраструктури Сквирської міської 

територіальної громади на 2022-2027 роки


 

З метою забезпечення безпечної, надійної експлуатації, обслуговування об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного розвитку громади, ефективного використання коштів міського бюджету, керуючись статтями 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до статті 91 Бюджетного кодексу України, враховуючи висновки та рекомендації постійної комісії Сквирської міської ради з питань  комунального майна, житлово-комунального господарства, благоустрою та охорони навколишнього середовища, Сквирська міська рада VIII скликання

 

ВИРІШИЛА:

 1. Затвердити Програму будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Сквирської міської територіальної громади на 2022-2027 роки  (далі – Програма), що додається. 

 2. Обсяг фінансування даної Програми визначається рішенням сесії «Про бюджет Сквирської міської територіальної  громади (код бюджету 10561000000)» на відповідний бюджетний період.

          3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань з питань комунального майна, житлово-комунального господарства, благоустрою та охорони навколишнього середовища. 


 

Міський голова                                                        Валентина ЛЕВІЦЬКА





 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення сесії Сквирської міської ради

від 23 грудня 2021 року № 17-VIII  













 

Програма

будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Сквирської міської територіальної громади на 2022 – 2027 роки 





















 

м. Сквира

2021 рік

 

ЗМІСТ

 

   

Стор.

І.

Паспорт Програми  будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Сквирської міської територіальної громади на 2022 – 2027 роки
 

 

3

ІІ.

Визначення проблем, на розв’язання яких спрямована Програма

 

4

ІІІ.

Визначення мети Програми

16

IV.

Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми

 

16

V.

Перелік завдань (напрямів) і заходів Програми та результативні показники

 

17

VI.

Очікувані результати виконання Програми, визначення її ефективності

 

18

VII.

Координація та контроль за ходом виконання Програми

18

 

Додатки до Програми:

 

1. Ресурсне забезпечення Програми будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Сквирської міської територіальної громади на 2022 – 2027 роки 

 

 

2. Напрями діяльності та фінансування заходів реалізації Програми будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Сквирської міської територіальної громади на 2022 – 2027 роки 

 

3. Перелік об’єктів, що фінансуватимуться у 2022 році в рамках Програми будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Сквирської міської територіальної громади на 2022 – 2027 роки 

 

I. ПАСПОРТ

Програми будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Сквирської міської територіальної громади на 2022 – 2027 роки

1. 

Ініціатор розроблення програми 

Сквирська міська рада

2. 

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади/органу місцевого самоврядування про ініціювання розроблення програми* 

Рішення сесії Сквирської міської ради №   від

3.

Дата, номер і назва розпорядчого документа про схвалення проекту програми/змін до програми

Рішення сесії Сквирської міської ради №   від

4. 

Розробник програми 

 Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради

5. 

Співрозробники програми 

  Структурні підрозділи та відділи Сквирської міської ради, комунальні підприємства громади

6. 

Головний розпорядник коштів

Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради

7. 

Відповідальний виконавець програми 

Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради

8. 

Учасники програми (співвиконавець) 

Структурні підрозділи та відділи Сквирської міської ради, комунальні підприємства громади

9. 

Термін реалізації програми 

2022 – 2027 роки

9.1. 

Етапи виконання програми
(для довгострокових програм) 

І єтап – 2022 рік    V єтап – 2026 рік

ІІ єтап – 2023 рік       VІ єтап – 2027 рік

ІІІ єтап - 2024 рік

ІV єтап – 2025 рік

10. 

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми  (для комплексних програм) 

Бюджет міської територіальної громади 

11. 

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, 

2022 рік –  відповідно до фактичних надходжень бюджетних коштів

 

у тому числі: 

  

11.1 

коштів державного бюджету

2022 рік – відповідно до фактичних надходжень бюджетних коштів

 

коштів обласного бюджету

2022 рік –  відповідно до фактичних надходжень бюджетних коштів

 

коштів інших місцевих бюджетів

2022 рік – відповідно до фактичних надходжень бюджетних коштів

коштів інших джерел

2022 рік – відповідно до фактичних надходжень бюджетних коштів 

 


 

II. Визначення проблем, на розв’язання яких спрямована Програма

 

Соціальна інфраструктура є одним із найбільш значущих внутрішніх чинників якості та рівня життя населення.

Основними пріоритетами розвитку громади є створення сприятливого і комфортного життєвого простору та підвищення доступності і якості соціальних і транспортних послуг для населення громади.

Необхідністю забезпечення реалізації заходів Програми є реалізація об’єктів та заходів за рахунок фінансування коштів місцевого бюджету, які місцева влада не в змозі повною мірою забезпечити для вирішення основних проблем життєзабезпечення, а тому потребує підтримки з боку обласного та державного бюджетів.

 

2.1 Будівництво, реконструкція та ремонт закладів освіти

Сучасна економіка, ринок праці потребує якісної освіти і професійної підготовки населення, що в свою чергу потребує невідкладного оновлення матеріально-технічної бази значної кількості освітніх установ. Підвищення доступності і якості послуг в галузі освіти – один з пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку громади  на середньострокову перспективу. Для здійснення державної освітньої політики, спрямованої на дотримання прав дітей та молоді на здобуття якісної доступної освіти, та з метою задоволення потреб у дошкільній освіті державна підтримка необхідна для будівництва нових навчальних закладів та реконструкції існуючих навчальних закладів на території громади.

Протягом 2020-2021 років в освітній системі громади основна увага була зосереджена на створенні належних умов функціонування навчальних закладів різних типів, покращення їх матеріально-технічного стану, забезпечення педагогічними кадрами, наданні якісних освітніх послуг. У всіх навчальних закладах району проводилися поточні та капітальні ремонти приміщень та благоустрій територій. Значна увага приділялася розвитку опорного навчального закладу (Шамраївського НВК) та створення в ньому «Нового освітнього простору».

В освітній системі об’єднаної територіальної громади функціонує 22 заклади загальної середньої освіти (6 міських закладів та 16 сільських), 8 закладів дошкільної освіти та 2 заклади позашкільної освіти (районний центр дитячої та юнацької творчості, дитячо-юнацька спортивна школа), дитячий будинок для дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 3 класи заочної форми навчання працюють при Сквирській загальноосвітній школі № 1 та Сквирський районний інклюзивно-ресурсний центр.

Відкрито інклюзивні класи на базі Сквирського ЗЗСО №1, Сквирського академічного ліцею №2, Сквирського ЗЗСО №3, Сквирського академічного ліцею інформаційних технологій «Перспектива», Самгородоцького ЗЗСО, Кривошиїнського НВК та Буківського НВК, Дулицького НВК,  організовано роботу інклюзивних дошкільних груп  у Чубинецькому НВК та Сквирському ЗДО №6. У цих закладах освіти оновлено матеріально-технічну базу. 

У зв’язку з чим, для поліпшення ситуації необхідно здійснювати будівництво та відкриття нових дошкільних закладів освіти або здійснення перебудови (реконструкції) наявних будівель навчальних закладів комунальної форми власності, оскільки питання підтримки опорних шкіл громади є надзвичайно актуальним. Крім того, на сьогоднішній день розпочато процес децентралізації в галузі освіти, що передбачає делегування повноважень і відповідальності за управління освітою та її фінансування демократично обраним органам місцевого самоврядування і школам зі збереженням при цьому повноважень щодо визначення освітньої стратегії країни та загального напряму освітньої реформи.

 

2.2 Будівництво, реконструкція та ремонт закладів охорони здоров’я

Діяльність галузі охорони здоров’я громади спрямована на забезпечення належного рівня надання медичної допомоги населенню, проведення профілактичних заходів, запобігання захворюванням, зміцнення матеріально-технічної бази, забезпечення стабільного функціонування закладів охорони здоров’я. 

Враховуючи, що в Україні відбувається децентралізація виникає необхідність надання якісних послуг в системі охорони здоров’я.

    А тому галузь охорони здоров’я потребує посиленої уваги як з боку місцевих органів, так і держави. 

Наявні заклади охорони здоров’я громади потребують капітального ремонту, а існуюча матеріально-технічна база деяких лікувальних установ громади не відповідає сучасним стандартам лікування або потребам населення щодо якісного медичного обслуговування.

Для поліпшення ситуації необхідно продовжити підтримувати та зберегти стан лікувальних установ, проведення реконструкції та капітального ремонту діючих лікувальних закладів. 

 

2.3 Будівництво, реконструкція та ремонт будинків культури, музеїв, бібліотек, спортивних та інших споруд соціально-культурного спрямування

Галузь культури забезпечує реалізацію на території Сквирської міської територіальної громади державної політики у сфері культури і мистецтв, охорони культурної спадщини, музейної і бібліотечної роботи. 

У Сквирській міській територіальній громаді  функціонує 74 заклади культури: центральна міська бібліотека, центральна дитяча бібліотека, 35 сільських бібліотек-філій, міський народний краєзнавчий музей, дитяча школа мистецтв, міський Будинок культури, 20 сільських будинків культури та 14 сільських клубів. 

Обмеженість фінансових ресурсів для будівництва та реконструкції закладів культури не дозволяють задовольняти потреби населення у культурному дозвіллі, що також потребує здійснення відповідних заходів з поступового вирішення проблемних питань.

     На території Сквирської міської територіальної громади склалася не найкраща ситуація зі спортивними спорудами в селах. Деякі об’єкти збудовані ще в 80- тих – 90-тих роках минулого століття, не відповідають сучасним вимогам і потребують значних капіталовкладень для модернізації, оснащення сучасним спортивним інвентарем, обладнанням, а також дотримання вимог правил проведення змагань з окремих видів спорту. 

    Станом на 01.01.2021 року нараховується така матеріально-технічна база: 1 стадіон, 26 спортивних залів (20 в сільській місцевості), 42 спортивних майданчиків (27 в сільській місцевості), 15 футбольних полів (14 в сільській місцевості), 18 гімнастичних містечок (12 в сільській місцевості), 11 приміщень для фізкультурних занять (4 в сільській місцевості), 2 з них – з тренажерним обладнанням та 4 спортивних майданчики зі штучним покриттям.

    У 2020 році розпочато капітальний ремонт міського стадіону «Колос» імені Почесного працівника України Л. Х. Шварцбурга, який планується завершити до кінця 2021 року.

    В місті Сквира та в селі Шамраївка в 2020 році побудовано спортивні   майданчики (22х42) зі штучним покриттям європейського типу, також побудовано сучасний тренажерний майданчик.

     Через відсутність сучасної матеріально-технічної бази молодь змушена проводити ігри та змагання за межами громади або в неналежних умовах. Не задовольняє сучасних потреб і реабілітаційна та профілактична робота серед населення. 

    З метою задоволення потреб у фізичному вихованні та розвитку спорту на території Сквирської міської ради необхідне вирішення питання будівництва, реконструкції та ремонту спортивних споруд за рахунок коштів з державного, обласного та міського бюджетів, а також інших джерел, що не заборонені законом.

 

2.4 Будівництво, реконструкція та ремонт об'єктів житлово-комунального господарства, мереж водопостачання та водовідведення 

 

Система водопостачання м. Сквира  забезпечується з підземного джерела – Сквирського родовища підземних вод. На балансі та обслуговуванні  КП «Сквир-водоканал»  знаходяться 14 свердловин. У структурі послуг водопостачання більше  90% від їх загального обсягу надається населенню.

Забезпечує подачу води за нормативом  у розподільчу мережу насосна станція водопроводу другого підйому. Загальна кількість встановлених насосних агрегатів на насосній станції – 5 одиниць, із них 3 од.  вже відпрацювали амортизаційний період. Мережі водопроводу – 60 км, з них аварійних (ветхих) – 42 км, або 70%.

У 6 насосних каналізаційних станцій КП «Сквир-водоканал» налічується 15 насосних агрегатів, з яких 12, або 80%, відпрацювали амортизаційний період. Протяжність каналізаційних мереж становить 56 км, з яких 39 км, або 69,6%, зношені.

Проблемними питаннями системи водопостачання та водовідведення є зношеність та аварійність водопровідних мереж та мереж водовідведення, насосів та обладнання каналізаційних насосних станцій, недостатня ефективність процесів очищення стічних вод на очисних спорудах, знос основних споруд та технологічних мереж, що може призвести до масштабних аварій в системі централізованого водопостачання та водовідведення.

 

з/п

Найменування заходу

Строки

виконан-ня

Джерела фінансування

1

2

3

4

 

Будівництво, реконструкція та ремонт об'єктів житлово-комунального господарства, мереж водопостачання та водовідведення

1.

Реконструкція системи водопостачання по вул.Новоселецька в м.Сквира – 700м 

2022-2027

Міський бюджет

2.

Реконструкція системи водопостачання по пров.Новоселецький в м.Сквира – 100м

2022-2027

Міський бюджет

3.

Реконструкція системи водопостачання по пров.Кільцевий в м.Сквира – 300м 

2022-2027

Міський бюджет

4.

Реконструкція системи водопостачання по вул.Кібенка в м.Сквира – 1300м 

2022-2027

Міський бюджет

5.

Реконструкція артезіанських свердловин №4,7 в м. Сквира 

2022-2027

Міський бюджет

6

Встановленням лічильників обліку води на свердловинах №1,2,3,3а,5,6,7а,8,9,10, школа №5, по вул.Ковельмана

2022-2027

Міський бюджет

7.

Капітальний ремонт самопливних каналізаційних колекторів, перекладання (санація) аварійних вуличних каналізаційних мереж, ремонт очисних споруд та каналізаційно-насосних станцій

2022-2027

Міський бюджет

8.

Реконструкція системи водопостачання по вул.Б.Хмельницького в м.Сквира – 800м 

2022-2027

Міський бюджет

9.

Реконструкція системи водопостачання по вул.Матросова в м.Сквира – 400м 

2022-2027

Міський бюджет

10.

Реконструкція системи водопостачання по вул.Бондаря-Дністровського в м.Сквира – 800м 

2022-2027

Міський бюджет

11.

Реконструкція системи водопостачання від башти №5 до вул.Слобідська, вул.Толстого в м.Сквира – 450м

2022-2027

Міський бюджет

12.

Будівництво мереж водопостачання по вул.Мельника в м.Сквира – 800м

2022-2027

Міський бюджет

13.

Будівництво мереж водопостачання по вул.Академіка Кононського в м.Сквира – 800м

2022-2027

Міський бюджет

14.

Будівництво мереж водопостачання по вул.Липовецька в м.Сквира – 900м

2022-2027

Міський бюджет

15.

Реконструкція системи водопостачання по вул.Абрикосова (перепідключення до міського водогону) в м.Сквира – 200м

2022-2027

Міський бюджет

16.

Реконструкція системи водопостачання вул.Залізнична від ВНС-2 до вул.Київська в м.Сквира – 2000м

2022-2027

Міський бюджет

17.

Реконструкція системи водопостачання вул.Незалежності – закольцовка водопроводу від вул.Київська до вул.М.Рильського в м.Сквира (заміна d 100 на d 200 або 300ПЄ) – 1500м

2022-2027

Міський бюджет

18.

Реконструкція системи водопостачання вул.Незалежності в м.Сквира (заміна d 100 на d 200ПЄ) – 400м

2022-2027

Міський бюджет

19.

Реконструкція системи водопостачання вул.Весняна в м.Сквира (заміна d 100 на d 200ПЄ) – 500м

2022-2027

Міський бюджет

20.

Реконструкція системи водопостачання вул.Січова в м.Сквира (заміна d 100 на d 200ПЄ) – 800м

2022-2027

Міський бюджет

21.

Реконструкція системи водопостачання вул.Лісова в м.Сквира (заміна d 100 на d 200ПЄ) – 800м

2022-2027

Міський бюджет

22

Будівництво додаткового резервуару чистої води (РЧВ) об'ємом 3000 куб. м 

2022-2027

Міський бюджет

23

Будівництво артезіанської свердловини в с.Кривошиїнці Білоцерківського району

2022-2027

Міський бюджет

24

Будівництво водопровідних мереж по вулицях Лісова, котовського, перемоги, Садова в с.Миньківці Сквирського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

25

Реконструкція існуючих водопровідних мереж по вул.Миру, Львівська, Леніна, Радянське Прикарпаття, Дружби народів в с. Миньківці

2022-2027

Міський бюджет

26

Реконструкція системи водопостачання в с.Шамраївка -2500м

2022-2027

Міський бюджет

 

Примітка. Вартість робіт буде визначена відповідно до проєктно-кошторисної документації.

 

2.5 Будівництво, реконструкція капітальний ремонт доріг, які входять до складу громади

З метою покращення соціально-економічного становища Сквирської міської територіальної громади,  створення умов для безпечного і повноцінного життя, праці і відпочинку населення громади, потрібно змінити на краще ситуацію у сфері дорожнього господарства громади. 

На даний час  міською радою проводяться роботи для утримання дорожньої мережі у належному стані. 

Однією з нагальних і найбільш болючих є проблема капітального ремонту доріг комунального значення міської територіальної громади та їхнє утримання в належному стані.

Покриття проїзної частини вулиць міста, сільських населених пунктів, які ввійшли до складу громади перебувають в незадовільному техніко-експлуатаційному стані, відслужило по декілька міжремонтних терміни, не відповідають вимогам ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану» та технічним правилам ремонту і утримання вулиць та доріг територіальної громади. Проїзна частина та тротуари уражені вибоїнами, в наявності напливи та пошкодження бордюрного каменю, не відповідають вимогам нормативних документів посадкові майданчики зупинок громадського транспорту та технічні засоби регулювання дорожнього руху, відсутні велодоріжки (смуги). Окрім цього є вулиці без твердого покриття.

У зв’язку зі значним транспортним навантаженням, шляхова мережа населених пунктів Сквирської міської територіальної громади  втратила свої експлуатаційні якості і потребує як утримання так і ремонту. Перш за все викликають занепокоєння ті ділянки доріг по яких проходять автобусні сполучення, підвезення дітей до навчальних закладів, надання невідкладної медичної допомоги. 

    Внаслідок обмеженого фінансування обсяги здійснення ремонтних робіт існуючої мережі доріг є недостатніми. На даний час не всюди здійснюється  капітальний ремонт дорожнього покриття на території населених пунктів Сквирської міської територіальної громади, а попередній ямковий ремонт  в окремих населених пунктах громади не має довготривалого ефекту і   потребує його повторного здійснення. 

Критеріями стратегії розвитку автомобільних доріг території населених пунктів Сквирської міської територіальної громади до 2027 року,  враховуючи їх незадовільний експлуатаційний стан є:

  • покращення транспортно-експлуатаційного стану існуючих вулиць (поточний та капітальний ремонти, утримання вулично – дорожньої мережі) зокрема:

  • збереження мережі автомобільних доріг;

  • забезпечення ефективного функціонування і безпеки дорожнього

           руху;

  • забезпечення транспортної доступності  між населеними пунктами, 

          обласними центрами;

  •   запровадження механізму державно-приватного партнерства для реалізації інфраструктурних проектів, співпраця з сільськогосподарськими підприємствами.

 Одними із першочергових завдань програми є

  • раціональне використання коштів в галузі дорожнього господарства на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт доріг комунальної власності місцевого значення; 

  • забезпечення планомірного розвитку мережі автомобільних доріг комунальної власності та доріг місцевого значення, що сприятиме підвищенню безпеки руху, швидкості, комфортності та економічності перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом; 

  • поліпшення транспортно-експлуатаційного стану комунальних доріг міста, що забезпечить комфортність пересування пішоходів, транспортних засобів

  • підвищення технічних показників, соціально-економічного та екологічно збалансованого розвитку громади; 

  • безпека усіх учасників дорожнього руху. 

Обсяги та джерела фінансування.

 Відповідно до статті 91 Бюджетного Кодексу України, статті 40 Закону України «Про автомобільні дороги», статтей 31 та 44 Закону України «Про місцеве самоврядування», Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України», фінансування заходів Програми буде проводитися за рахунок бюджетних, інших позабюджетних коштів, залучених від інших підприємницьких структур, що не заборонені чинним законодавством. Головним розпорядником коштів при цьому виступає Сквирська міська рада. Річний обсяг фінансування Програми передбачаються в бюджеті Сквирської міської територіальної громади на 2022 рік. Обсяги фінансових ресурсів на реалізацію Програми, у разі потреби, протягом року можуть уточнюватися. 

 Очікувані результати

  • - збереження існуючої мережі доріг комунальної власності місцевого значення:

  • - впорядкування балансової приналежності доріг; 

  • - своєчасне та якісне виконання робіт по ремонту доріг;

  • - виконання заходів з безпеки дорожнього руху;

  • - ліквідація незадовільних умов користування дорогами пішоходів та транспортних засобів: 

  • - покращення експлуатаційного стану доріг;

  • - ефективне використання коштів на будівельні та ремонтні роботи в галузі дорожнього господарства.

Ресурсне забезпечення Програми визначається рішенням сесії міської ради  «Про бюджет Сквирської міської територіальної громади» на відповідний бюджетний період. 

2.6 Будівництво, реконструкція та ремонт громадських просторів, об’єктів комунальної інфраструктури громади та інших об'єктів, елементів благоустрою

    Сквирська громада активно розвиваються та розбудовуються, збільшується кількість населення, молодих сімей та молоді у цілому. Територіальна близькість до міста Києва обумовлює конкуренцію за якісних нових жителів громади. Один з найважливіших чинників комфорту населених пунктів та оцінки якості життя – достатність громадських просторів.

    2.6.1 Громадські простори – це різноманітні відкриті простори, які жителі використовують для прогулянок, відпочинку, зустрічей та спілкування (площі, парки, пішохідні алеї, сквери, набережні, майданчики і тп.). Такі місця є осередками соціальних контактів і громадського діалогу, місцями, особливості яких є визначальними для ідентичності жителів кожного населеного пункту. 

    Стан громадських просторів на території нашої громади у процесі їх експлуатації значно погіршився, відносно нові громадські простори планувалися за застарілими принципами та повільними темпами, а у зв’язку з активною забудовою відсоток вільних та доступних територій для будівництва чи реконструкції громадських просторів стає все меншим. 

    Для забезпечення повноцінного функціонування громадські простори повинні бути:

  •  доступними, безпечними й різноманітними; 

  • вони мають уможливлювати безперешкодний рух усіх цільових груп, що беруть участь у громадському житті; 

  •  пропонувати людям місця для зустрічей, відпочинку, дозвілля. 

 

    Пріоритет при плануванні та розгляді проєктів громадських просторів надається центральним частинам населених пунктів, територіям, що прилягають до громадських будівель (шкіл, дитсадків, будинків культури та інш.) та центральним частинам міста. 

2.6.2 Будівництво, реконструкція та  відновлення елементів  благоустрою - капітальний ремонт об'єктів комунальної інфраструктури громади та інших об'єктів

  • реалізація проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій:

  • забезпечення  якісного зовнішнього освітлення окремих територій міста;

  • забезпечення надійної роботи інженерних систем життєзабезпечення міста: водопостачання, водовідведення, зовнішнього освітлення та електричних мереж міста; 

  • покращення стану благоустрою територій міста: площ, парків, скверів, спортивних, дитячих та контейнерних майданчиків, прибудинкових територій (дворів);

  • покращення екологічної ситуації в місті, вирішення питання утилізації твердих побутових відходів, зменшення навантаження на полігон побутових відходів шляхом впровадження роздільного збору ТПВ; 

  • продовження термінів експлуатації інженерних споруд (мости, гідроспоруди, заглиблені споруди, тощо)

  • забезпечення належного утримання та раціонального використання територій,   будівель,   інженерних споруд    та    об'єктів     рекреаційного, природоохоронного, оздоровчого, історико-культурного і іншого призначення.

     Здійснення заходів в рамках Програми та реалізації Бюджету ініціатив сквирян (бюджет участі) Сквирської міської територіальної громади в покращенні благоустрою  міста за участю громадян, які будуть ініціаторами поданого проєкту.

2.6.3 Будівництво, реконструкція та  відновлення елементів  благоустрою - капітальний ремонт, реконструкція об'єктів зовнішнього (вуличног)о освітлення громади

На сьогодні з 44 сільських населених пунктів, які ввійшли до складу територіальної громади, 26 освітлено на 50 – 60%. Загальна протяжність електромереж зовнішнього освітлення громади становить 380 км, у тому числі кабельні мережі – 0,8 км, решта повітряні мережі. 

Освітлення вулиць і доріг забезпечується 5,1 тис. одиниць світлоточок, На балансі комунального підприємства «КП «Сквираблагоустрій» перебуває 8,6 тис. електричних опор (стовпів) Керування зовнішнім освітленням здійснюється дистанційними автоматизованими системами. 

  Сьогоднішній стан об’єктів зовнішнього освітлення сільських населених пунктів не відповідає сучасним вимогам та нормативам і забезпечує освітленість вулиць лише на 45 %. Значна частина вулиць залишається неосвітленою або потребує повної реконструкції.                    Основними причинами такого стану є: експлуатація старих кабельних та повітряних ліній, відсутність шаф управління зовнішнім освітленням, зношеність світильників, використання енергозатратних ламп розжарювання та шкідливих ртутних ламп, що призводить до значних витрат та втрат електричної енергії. Відповідно виникла  потреба у встановленні сучасних мереж зовнішнього освітлення, світильників та джерел світла, заміні існуючих електролічильників на лічильники зонального диференційованого обліку, встановлення сучасних систем автоматизованого керування зовнішнім освітленням.

Метою Програми відповідно визначено підвищення ефективності та надійності функціонування об’єктів зовнішнього освітлення, забезпечення якісного утримання об’єктів зовнішнього освітлення, покращення криміногенної та зменшення аварійної ситуацій, та впровадження енергозберігаючих технологій і обладнання, будівництво нових об’єктів зовнішнього освітлення громади вцілому.

Основними завданнями з відповідного напрямку визначено:

  • приведення об’єктів зовнішнього освітлення вздовж доріг загального користування місцевого значення, які є вулицями населених пунктів, зокрема вулиць і доріг комунальної власності до норм і стандартів діючого законодавства;

  • оснащення об'єктів зовнішнього освітлення обладнанням з використанням енерго - та ресурсозберігаючих технологій;

  • покращення стану благоустрою населених пунктів;

  • покращення криміногенної та аварійної ситуації в нічний час, забезпечення комфортного проживання населення;

  • зменшення травматизму населення в умовах незадовільного стану доріг, недостатньої видимості у зв’язку з погодними умовами;

  • зменшення споживання електричної енергії об’єктами зовнішнього освітлення.

Шляхами вирішення проблеми є першочергове освітлення вулично-шляхової мережі населених пунктів сільських, зокрема аварійно небезпечних ділянок доріг, пішохідних переходів, доріг із насиченим автомобільним рухом;

залучення коштів обласного та місцевого бюджетів, інших джерел, в т. ч. грантів та кредитних ресурсів для будівництва та реконструкції об’єктів зовнішнього освітлення та подальшим їх якісним утриманням;

Для виконання зазначених напрямів територіальна громада забезпечує належне управління, утримання та ефективну експлуатацію об’єктів зовнішнього освітлення, що перебувають у їх комунальній власності.

Заходами Програми передбачається проведення реконструкції, будівництва та капітальних ремонтів об’єктів зовнішнього освітлення, а саме

- встановлення нових та заміна існуючих одиниць світлоточок: 

- будівництво та реконструкцію  мереж зовнішнього освітлення: 

- встановлення світлодіодних світильників, в т.ч. автономних світлодіодних джерел освітлення.

 

2.7 Будівництво, реконструкція та ремонт Центру надання адміністративних послуг

 

    Децентралізація є однією з найважливіших реформ в нашій державі. Щоб ця реформа була успішною, важливо посилити спроможність держави у наданні послуг, що включає делегування місії, повноважень та обов'язків органам місцевого самоврядування. 

    Покращення якості надання адміністративних послуг є одним із ключових елементів успішного процесу децентралізації в Україні. Створення Центрів 

надання адміністративних послуг (ЦНАП) в територіальній громаді Сквирської міської ради підвищує доступність та ефективність надання послуг населенню.

     З метою задоволення потреб у належному наданні адміністративних послуг на території Сквирської міської ради необхідне вирішення питання будівництва, реконструкції та ремонту ЦНАП за рахунок коштів з державного, обласного та міського бюджетів, а також інших джерел, що не заборонені законом. 

 

2.8 Будівництво, реконструкція та ремонт об’єктів

житлово-комунального господарства

    

Житлово-комунальне господарство, як основа соціальної сфери життя людини, є однією з найменш сучасно оснащених галузей народного господарства, кризові явища в суспільстві та залишковий принцип фінансування галузі призвели до подальшого суттєвого загострення її проблем. Ситуація в житлово-комунальному господарстві продовжує ускладнюватися, відсутні позитивні зміни у встановленні ринкових засад господарювання, розвитку конкуренції. Нестача власних та бюджетних коштів не сприяють вирішенню завдань з технічного переоснащення житлово-комунального підприємства та розвитку комунальної інфраструктури.

    Нинішній стан житлово-комунального господарства на території Сквирської міської територіальної громади свідчить про необхідність реформування цієї галузі. Рівень благоустрою населених пунктів та технічний стан його елементів не відповідає сучасним вимогам у зв’язку з недостатнім фінансуванням та неефективною моделлю управління. Відсутній чіткий план дій та розвитку житлово-комунального підприємства, не до кінця вирішене питання модернізації обладнання існуючої мережі  зовнішнього освітлення, перехід до сучасних енергоощадних технологій.

     Несанкціоноване розміщення твердих побутових відходів є суттєвим чинником негативного впливу на земельні, водні та лісові ресурси і здоров’я людей. Масові накопичення побутового сміття в лісозахисних смугах вздовж автомобільних доріг та в лісонасадження та поблизу водоймищ, в зоні житлової забудови є одним із потенційних джерел забруднення довкілля і підлягають терміновій утилізації. Видалення дерев, що досягли вікової мережі, аварійних та фаутних дерев а також відновлення зелених насаджень не носить системного характеру. Існує потреба у влаштуванні парків, скверів, розширенні зелених зон та місць для відпочинку громадян.

Впродовж останніх років на території громади проведена значна робота у сфері благоустрою, що включає санітарне очищення території, вивіз твердих побутових відходів, утримання внутрішньо-будинкових мереж житлового фонду та прибудинкових територій багатоквартирних будинків.

Незадовільний техніко-експлуатаційний стан більшості об’єктів, що утримуються за рахунок бюджетних коштів, спричиняє зниження рівня надання послуг населенню та підвищення соціальної напруги. 

    Основним пріоритетним напрямком розв`язання проблеми є розроблення  механізму  розвитку  житлово-комунального господарства,    створення можливостей підприємствам, організаціям, установам здійснювати діяльність в сферах забезпечення благоустрою міста, водопостачання, водовідведення, енергозбереження, ремонту житлового фонду, будівництва та ремонту доріг, покращення технічного стану мереж водопостачання та водовідведення, що забезпечить належний рівень комфорту та доступності, наближення рівня життя населення громади до європейських стандартів комфортності.

Для досягнення мети Програми та виконання її основних завдань визначені наступні напрями діяльності:

  • покращення технічного стану житлових будинків громади (капітальний ремонт покрівель, перекриттів та огорож житлового фонду, влаштування пандусів, тощо)

  • покращення стану внутрішньобудинкових інженерних мереж:

  • проведення ремонтних робіт каналізаційних та водопровідних мереж;

  • Забезпечення належного санітарного стану прибудинкових територій.

  • Виконання непередбачуваних аварійних робіт;

  • Виготовлення проектно-кошторисної документації.

 

Детальна інформація в розрізі конкретних заходів за визначеними напрямами діяльності та об’єктів комунального та житлового господарства викладена  в Додатку 2.

    Основним завданням в напрямку діяльності з поводженнями з відходами є покращення екологічного стану території населених пунктів, зменшення обсягів утворення відходів, та безпечне для довкілля поводження з ними; впровадження новітніх технологій і сучасних та ефективних засобів поводження з відходами, впровадження системи моніторингу поводження з твердими побутовими відходами та покращення обліку у сфері поводження з відходами, та за рахунок цього зменшення негативного впливу твердих побутових відходів на довкілля і здоров’я населення, залучення інвестицій у сфері поводження з відходами.

          Тому реалізація основних напрямків та заходів створить передумови для впровадження сучасних технологій утилізації відходів, що відповідають світовому рівню енергоефективності та екологічної безпеки, гарантують зниження забруднення навколишнього середовища, а також будуть сприяти використанню відходів як важливого енергетичного і матеріального ресурсу.

Для досягнення мети Програми передбачається:

  • ліквідація  стихійних сміттєзвалищ

 

  • будівництво полігону складування твердих побутових відходів;

 

  •  будівництво механізованої лінії для сортування відходів на полігоні твердих побутових відходів;

III. Визначення мети Програми

 

Програма створена з метою будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів комунальної власності Сквирської міської ради, а саме: реконструкція об’єктів соціально-культурного призначення, житлово-комунального господарства, соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності, реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій шляхом реконструкції об’єктів для створення належних умов праці та виконання інвестиційних проектів при проведенні капітального ремонту.

Основним напрямком Програми є виконання пріоритетних завдань економічного й соціального розвитку громади шляхом будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів соціальної інфраструктури.

    Реалізація пріоритетних завдань Програми сприятиме підвищенню життєвого рівня та вирішенню соціальних проблем мешканців громади. 

 

IV. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми

 

Проблема має бути розв’язана шляхом реалізації заходів такого характеру:

організаційного забезпечення Програми;

нормативно-правового;

фінансового;

технічного (технологічного).

Організаційне забезпечення. Заходи цього характеру передбачають нормативно-правове та фінансове забезпечення.

Окрім того, передбачається інформаційне забезпечення ходу виконання Програми, популяризація досвіду реалізації заходів, передбачених цією Програмою. 

Нормативно-правове забезпечення реалізації Програми здійснюється шляхом дотримання вимог нормативно-правових актів у сфері будівництва та ремонту під час реалізації заходів Програми. 

Правовими, економічними та технічними основами будівельної діяльності для всіх підприємств, об’єднань та організацій, розташованих на території громади, а також для громадян є Закони України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність» «Про благоустрій населених пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні».

Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Актами Кабінету Міністрів України, наказами відповідних міністерств та будівельними нормами врегульовані та деталізовані важливі питання у галузі будівництва.

Фінансове забезпечення Програми досягається за рахунок включення робіт з будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури до плану фінансування з обласного бюджету, їх співфінансування з місцевих бюджетів відповідних населених пунктів та/або інших джерел, не заборонених чинним законодавством. 

          Фінансове забезпечення реалізації заходів Програми передбачається здійснювати за рахунок коштів обласного бюджету, виходячи з його реальних 

можливостей і пріоритетів та коштів місцевих бюджетів на умовах співфінансування. 

Відповідно до частини третьої статті 24-1 Бюджетного кодексу України програми і проекти, що реалізуються за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, підлягають співфінансуванню з місцевих бюджетів на рівні 10 відсотків.

Технічне (технологічне) забезпечення Програми досягається за рахунок будівництва нових або реконструкції чи ремонту існуючих об’єктів інфраструктури, введення нових потужностей (або розширення існуючих), що покращить соціальну сферу та підвищить економічну привабливість громади.

Виконання заходів Програми планується здійснити протягом 2022-2027 років. 

Напрями діяльності та заходи Програми розробляються щороку, у разі необхідності – протягом бюджетного року вносяться зміни.  

Обсяг фінансування на реалізацію заходів Програми на 2022 рік визначатиметься рішенням про бюджет Сквирської міської територіальної громади на відповідний бюджетний рік.

Ресурсне забезпечення Програми наведено у додатку 1 до Програми.

Термін дії Програми 2022-2027 роки.

Перелік об’єктів, що фінансуватимуться у 2022 році в Сквирській міській територіальній громаді за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію окремих пріоритетних проектів розвитку громад та територій наведено у додатку 3 до Програми.

 

V. Перелік завдань (напрямів) і заходів Програми та результативні показники

 

Головним завданням реалізації Програми є:

створення сприятливого і комфортного життєвого простору населенню громади шляхом будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури;

збільшення мережі соціальної інфраструктури, поліпшення технічного стану лікарень, закладів освіти, будинків культури та спорту.

Напрямами діяльності (пріоритетними завданнями) Програми є:

будівництво, реконструкція та ремонт закладів освіти;

будівництво, реконструкція та ремонт закладів охорони здоров’я;

будівництво, реконструкція та ремонт закладів культури;

будівництво, реконструкція та ремонт закладів спорту;

будівництво, реконструкція та ремонт об’єктів житлово-комунального господарства;

виготовлення проектно-кошторисної документації.

Заходи з реалізації Програми передбачають здійснення будівництва, реконструкції та ремонту визначених пріоритетних об’єктів соціальної інфраструктури Сквирської міської територіальної громади.

Внесення об’єктів до переліку здійснюватиметься, враховуючи пріоритетність заходу відповідно до першочергових потреб територіальної громад, а також враховуючи такі вимоги:

  • відповідність заходу Стратегії розвитку Сквирської міської територіальної громади на 2021 – 2027 роки та плану заходів з її реалізації;

  • відповідність Програмі соціально-економічного та культурного розвитку Сквирської міської територіально громади; 

  • наявність затвердженої в установленому законодавством порядку проектно-кошторисної документації, яка має бути розроблена відповідно 

до діючих нормативних документів, зокрема ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;

  • наявність звіту за результатами проведеної експертизи проєктів будівництва;

 

VI. Очікувані результати виконання Програми,

визначення її ефективності

 

Результатами виконання Програми має бути забезпечення:

  • створення умов для забезпечення рівного доступу до якісної освіти,  приведення кількості учнів у навчальних класах до затверджених стандартів;

  • високоякісної і доступної медичної допомоги населенню громади;

  • збереження культурної спадщини громади, організація дозвілля населення, проведення зустрічей, концертних програм, спортивних заходів;

  • наданню якісних  адміністративних послуг;

  • покращення стану об’єктів, що є невід’ємною частиною інфраструктури громади;

  • створення комфортних умов для життя та відпочинку мешканців громади та її гостей;

  • покращення екологічного стану території;

  •  покращення санітарного стану міста;

  • створення комфортних умов для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів;

  • покращення естетичного оформлення центральних частин населених пунктів, що входять до складу об’єднаної громади;

  • підвищення рівня інвестиційної та туристичної привабливості громади та ін. 

    Суттєве поліпшення технічного стану соціальної інфраструктури, створення можливостей підприємствам, організаціям, установам ефективно здійснювати свою діяльність, що забезпечить належний рівень комфорту та доступності, наближення рівня життя населення Сквирської міської територіальної громади до європейських стандартів комфортності, підвищення доступності та якості послуг у галузі освіти, культури, медицини, адміністративного управління та житлово- комунального господарства.

    А також дозволить поступово наблизити розв’язання гострих соціальних та екологічних питань, уникнення та швидку ліквідацію аварійних ситуацій, пов’язаних із технічним обслуговуванням об’єктів інженерної інфраструктури, соціальних закладів, будівель, приміщень, що в свою чергу підвищить рівень життєзабезпечення населення, конкурентоспроможність та інвестиційну привабливість громади вцілому.

    Реалізація заходів Програми забезпечить створення сприятливого і комфортного життєвого простору населенню територіальної громади шляхом розбудови, модернізації, капітального ремонту та реконструкції об’єктів існуючої інфраструктури, збільшення мережі соціальної інфраструктури, поліпшення технічного стану майна комунальної власності.

     Завершення будівництва, капітальних ремонтів, реконструкцій, важливих для соціально-економічного розвитку територіальної громади об'єктів, установ і закладів, які стануть надійними та функціональними, комфортними для обслуговування громадян всіх категорій та сфер обслуговування.



 

VII. Координація та контроль за ходом виконання Програми

 

Координацію та контроль за виконанням Програми здійснює відповідальний виконавець Програми.

З метою безумовного виконання Програми відповідальний виконавець щороку до 25 лютого наступного року за звітним подає до Сквирської міської  ради звіт про стан виконання Програми відповідно до Порядку розроблення, прийняття міських комплексних та цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання.


 

                                                                                              Додаток 1 

до Програми

                                                                                                       

Ресурсне забезпечення Програми 

будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів 

інфраструктури Сквирської міської територіальної громади на 2022-2027 роки

       Фінансування Програми здійснюватиметься в межах асигнувань, передбачених  бюджетом громади та інших джерел, не заборонених законодавством.

       Фінансове забезпечення виконання Програми визначається рішенням Сквирської міської ради про місцевий бюджет на відповідний рік. У разі змін складових фактичної вартості заходів, передбачених цією Програмою, кошти виділяються в установленому законом порядку. У ході реалізації заходів Програми можливі коригування, зміни, уточнення, доповнення, пов’язані з фактичним надходженням коштів на реалізацію розділів Програми, уточненням обсягів робіт  виходячи з реальних можливостей бюджету.

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми 

І етап

Всього видатків на виконання Програми тис.грн

2022 рік

2023 рік

2024 рік

2025 рік

2026 рік

2027 рік

1

2

3

4

5

6

7

8

Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: 

4300,0

           

державний бюджет

             

обласний бюджет

             

місцеві бюджети 

4300,0

           

кошти небюджетних джерел

             

                                                                                                                  

 


 

 



 

Додаток 2

до Програми

 

Напрями діяльності та фінансування заходів реалізації Програми будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Сквирської міської територіальної громади на 2022 – 2027 роки

 

з/п

Найменування заходу

Строки

виконання

Джерела фінансування

1

2

3

4

 

Будівництво, реконструкція та ремонт закладів освіти

1

Капітальний ремонт харчоблоку Сквирського академічного ліцею по вул. Незалежності,63 в м.Сквира Київської області

2022

Міський бюджет

2

Капітальний ремонт (завершення заміни вікон, ремонт майстерень, спортивної зали, коридорів, їдальні (підвальна частина) Сквирського академічного ліцею

2022-2027

Міський бюджет

3

Капітальний ремонт їдальні Сквирського академічного ліцею №2

2022-2027

Міський бюджет

4

Капітальний ремонт прилеглої території з облаштуванням спортивного та ігрового майданчиків Сквирського академічного ліцею №2

2022-2027

Міський бюджет

5

Добудова частини приміщення (спортивного залу) Сквирського академічного ліцею інформаційних технологій «Перспектива»

2022-2027

Міський бюджет

6

Капітальний ремонт (заміна вікон, облаштування ігрової, спальної та санітарної кімнат для дошкільної групи) Сквирського НВК «ЗЗСО  І-ІІІ ступенів №5 – ЗДО»

2022-2027

Міський бюджет

7

Капітальний ремонт спортивного залу Сквирського ЗЗСО №3

2022-2027

Міський бюджет

8

Капітальний ремонт харчоблоку та бібліотеки Шамраївського НВК

2022-2027

Міський бюджет

9

Капітальний ремонт даху та внутрішніх вбиралень Буківського НВК

2022-2027

Міський бюджет

10

Капітальний ремонт (заміна вікон, утеплення фасаду, ремонт даху) Сквирського ЗДО №2

2022-2027

Міський бюджет

11

Капітальний ремонт будівлі Сквирського академічного ліцею №2 Сквирської районної ради Київської області за адресою провулок Каштановий, 2 в місті Сквира Київської області

2022-2027

Міський бюджет

12.

Нове будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Богачевського в м. Сквира Київської області (коригування проекту "Завершення будівництва недобудованого приміщення ЗОШ І-ІІІ ступенів на 550 учнівських місць (22 класи) по вул. Богачевського в м. Сквира Київської області)

2022-2027

Міський бюджет

13.

Капітальний ремонт Сквирського НВК «ЗЗСО № 5 – дитячий садок» (обладнати системою автоматичної пожежної сигналізації та системою оповіщення про пожежу навчальний корпус, господарську будівлю та котельню, монтаж блискавкозахисту.)

2022-2027

Міський бюджет

14.

Капітальний ремонт Пустоварівського НВК (встановити захист будівлі від прямих попадань блискавки та вторинних їх проявів, встановлення протипожежних дверей, забезпечити відокремлення відділення дошкільної освіти протипожежними стінами та перекриттям 1 типу у відповідності до п.9.16 ДБН В.2.2-3:2018)

2022-2027

Міський бюджет

15.

Капітальний ремонт Тхорівського НВК (обладнати системою автоматичної пожежної сигналізації та системою оповіщення про пожежу навчальний корпус та котельню, встановлення блискавкозахисту)

2022-2027

Міський бюджет

16.

Капітальний ремонт Сквирської ДЮСШ (обладнати системою автоматичної пожежної сигналізації та системою оповіщення про пожежу, виконати захист будівлі та гаражу  від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів, облаштувати аварійний вихід з другого поверху, замінити дерев'яні східці )

2022-2027

Міський бюджет

17.

Капітальний ремонт Сквирського ЗДО № 3 «Берізка» (обладнати системою автоматичної пожежної сигналізації та системою оповіщення про пожежу навчальний корпус та котельню, встановити пожежний гідрант).

2022-2027

Міський бюджет

2.

Будівництво, реконструкція та ремонт закладів культури

1

Капітальний ремонт будівлі Сквирського міського будинку культури

2022-2027

Міський бюджет

2

Укріплення фундаменту та заміна водостічної системи комунального закладу СМР Сквирська дитяча школа мистецтв

2022-2027

Міський бюджет

3

Капітальний ремонт будівлі Сквирської міської бібліотеки та Сквирської центральної дитячої бібліотеки

2022-2027

Міський бюджет

4

Облаштування протипожежної сигналізації Кривошиїнського сільського будинку культури

2022-2027

Міський бюджет

5

Капітальний ремонт покрівлі Самгородоцького будинку культури

2022-2027

Міський бюджет

6

Капітальний ремонт покрівлі Великоєрчиківського будинку культури

2022-2027

Міський бюджет

7

Капітальний ремонт будівлі Горобіївського сільського будинку культури

2022-2027

Міський бюджет

8

Капітальний ремонт будівлі Буківського сільського будинку культури (завершення)

2022-2027

Міський бюджет

9

Укріплення фундаменту та заміна водостічної системи Цапіївського сільського клубу

2022-2027

Міський бюджет

3.

Будівництво, реконструкція та ремонт закладів охорони здоров`я

1

Капітальний ремонт педіатричного відділення Сквирської ЦМЛ

2022-2027

Міський бюджет

2

Капітальний ремонт приміщень відділення 1-го поверху лікувального корпусу Сквирської ЦМЛ

2022-2027

Міський бюджет

3

Облаштування протипожежною сигналізацією поліклінічного відділення

2022-2027

Міський бюджет

 

Економічна діяльність

1

Будівництво центру надання адміністративних послуг по вул.Соборна,16 в м.Сквира Київської області

2022-2027

Міський бюджет

2

Будівництво спортивного майданчика по вул.Перемоги в с.Каленна Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет


 

Утримання вулично-дорожньої мережі/капітальний ремонт доріг громади

1

Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт вулиць та доріг громади

2022-2027

Міський бюджет

2

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Стаханова  в с. Чубинці Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

3

Капітальний ремонт вул. Гагаріна, Шевченка, Першотравнева  в с. Чубинці Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

4

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка від №20 до № 38 та від №59 до №65 в с.Малі Єрчики Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

5

Капітальний ремонт дорожнього покриття по
вулиці Гагаріна в селі Каленна Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

6

Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка та Травнева в с. Красноліси, Білоцерківського району, Київської області

2022-2027

Міський бюджет

7

Капітальний ремонт дороги по вул. Гагаріна в с. Красноліси, Білоцерківського району, Київської області

2022-2027

Міський бюджет

8

Капітальний ремонт дорожнього покриття по
вулиці Миру в селі Каленна Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

9

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулицях Шовковична, Бакожин в селі Буки Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

10

Капітальний ремонт ділянки дорожнього покриття по вулиці Шевченка в с.Тхорівка Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

11

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Дубина в с. Рогізна, Київської області

2022-2027

Міський бюджет

12

Капітальний ремонт дороги по вул. Кооперативна в с. Самгородок, Київської області

2022-2027

Міський бюджет

13

Капітальний ремонт дороги по вул.Лісова в с.Малі Єрчики, Київської області

2022-2027

Міський бюджет

14

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Гагаріна в с. Рогізна, Київської області

2022-2027

Міський бюджет

15

Капітальний ремонт дороги по вул. Садова в с. Тхорівка,Київської області

2022-2027

Міський бюджет

16

Капітальний ремонт дороги по вул. Лісова, 8 Березня, Шкільна в с. Тхорівка Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

17

Капітальний ремонт дороги по вул. Гагаріна, Польова в с. Пустоварівка, Білоцерківського району, Київської області

2022-2027

Міський бюджет

18

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Новофастівська в с. Самгородок Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

19

Капітальний ремонт дороги по вул. Вишнева в с. Пустоварівк,  Київської області

2022-2027

Міський бюджет

20

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Баландіна в с. Великі Єрчики Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

21

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Набережна в с.Шаліївка Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

22

Капітальний ремонт дороги по вул. Коломійця  в с. Терешки Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

23

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка  в с. Нова Пустоварівка Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

24

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. 8-го Березня, вул.Квітнева, вул.Шевченка, пров.Сквирський в с. Горобіївка Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

25

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Грудневого Прориву та вулиці Залізнична в селі Руда Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

26

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулицях (Першотравнева - 1,3 км., Квітнева - 0,37 км., І.Лучинського - 1,68 км., 30 років Перемоги - 1,28 км.,Чешська - 1,28 км., Високовольтна - 1,06 км.,Шевченка - 0,81 км.,Польова- 0,4км.,Будівельна - 0,86 км., с.Владиславка вул. перемоги - 0,74 км., Польова - 0,39 км. в селі Руда Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

27

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Заріччя в с. Антонів Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

28

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Лісова в с. Тарасівка Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

29

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.  Гоголя в с. Тарасівка Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

30

Капітальний ремонт дороги по вул. Городище  третя черга (*від №102 до №169) в с. Шамраївка Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

31

Капітальний ремонт дороги по вул. Городище - перша черга (*від №2 до №62) в с. Шамраївка Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

32

Виготовлення ПКД "Капітальний ремонт дороги по вул. Городище - друга черга (від №33 до №100) в с. Шамраївка Білоцерківського району Київської області"

2022-2027

Міський бюджет

33

Капітальний ремонт частини дорожнього покриття вул.Медичній (до нової амбулаторії) в с. Шамраївка Білоцерківського району Київської області"

2022-2027

Міський бюджет

34

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Жовтнева,Революційна в с.Кривошиїнці Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

35

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Перемоги в с.Миньківці та вул. Молодіжна,Дружби в с.Малі Лисовці Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

36

Капітальний ремонт частини дорожнього покриття вул.Лісова с.Шапіївка Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

37

Капітальний ремонт частини дорожнього покриття вул.Л.Українки в с.Селезенівка Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

38

Капітальний ремонт частини дорожнього покриття вул.Гагаріна та вул.Миру  в с.Квітневе Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

39

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Івана Франка та вул.Альошина в с.Токарівка Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

40

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Лесі Українки, Загадкова, Нова,Шевченка, Польова в с.Селезенівка Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

41

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Зарічна, Замкова,Шевченка,Набережна в с.Самгородок Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

42

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Лугова,Садова в с.Рибчинці Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

43

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Партизанська,Шкільна,Березина, Дружби в с.Дулицьке Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

44

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Квітнева, Коцюбинського в с.Безпечна Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

45

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Квітнева в с.Миньківці Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

46

Капітальний ремонт дорожнього покриття вулЛісова в с.Малі Лисівці Білоцерківського району Київської області

2022-2027

Міський бюджет

 

Примітка. Вартість робіт буде визначена відповідно до проєктно-кошторисної документації.

 

Додаток 3

до Програми



 

Перелік об’єктів,

що фінансуватимуться у 2022 році в Сквирській міській територіальній громаді за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію окремих пріоритетних проектів розвитку громад та територій

 

№ з/п

Назва об'єкта

Обсяг субвенції, тис. грн.

1

2

3

1.

   

2

   

3

   

4

   
 

Начальник відділу капітального будівництва,

 комунальної власності та 

житлово-комунального господарства                            Ольга СТЕПАНЕНКО

Секретар Сквирської міської ради                             Тетяна ВЛАСЮК


 



 

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: