СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
П Р О Є К Т Р І Ш Е Н Н Я
від 21 грудня 2021 року м. Сквира № /29
Про погодження Програми розвитку архівної справи в Сквирській міській територіальній громаді комунальної установи Сквирської міської ради «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2022-2026 роки
Розглянувши листа директора КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади», подану Програму розвитку архівної справи в Сквирській міській територіальній громаді КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2022-2026 роки, відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», з метою удосконалення архівної справи в Сквирській міській територіальній громаді і створення належних умов зберігання, збільшення та використання архівного фонду, зміцнення матеріально-технічної бази КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади», керуючись п.п. 1 п. а) ст. 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Сквирської міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Погодити Програму розвитку архівної справи в Сквирській міській територіальній громаді КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2022-2026 роки (додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради Наталію Згардівську.
Голова виконкому Валентина ЛЕВІЦЬКА
ПОГОДЖЕНО :
Керуюча справами
(секретар) міської ради Наталія ЗГАРДІВСЬКА
Заступник міського голови Людмила СЕРГІЄНКО
Заступник міського голови Віталій ЧЕРНЕНКО
Заступник міського голови Валентина БАЧИНСЬКА
Головний спеціаліст відділу з питань
юридичного забезпечення ради
та діловодства Лариса БОЙКО
ВИКОНАВЕЦЬ:
Директор КУ СМР «Трудовий архів Сквирської
міської територіальної громади» Олександр МАНДРИГА
ПАСПОРТ
Програми розвитку архівної справи
в Сквирській міській територіальній громаді
КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади»
на 2022 - 2026 роки
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
КУ СМР " Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади " |
2. |
Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення програми |
|
3. |
Розробник Програми |
КУ СМР " Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади " |
4. |
Співрозробники Програми |
Сквирська міська рада |
5. |
Відповідальний виконавець Програми |
КУ СМР " Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади " |
6. |
Учасники Програми |
КУ СМР " Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади " |
7. |
Термін реалізації Програми |
2022 - 2026 роки |
8. |
Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Міський, інші джерела, не заборонені чинним законодавством України |
9. |
Головний розпорядник коштів |
Сквирська міська рада |
10. |
Орієнтовний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації заходів Програми усього: |
2022 рік – 480631 грн. 00 коп. 2023 рік – 586771 грн. 00 коп. 2024 рік – 675758 грн. 00 коп. 2025 рік – 768910 грн. 00 коп. 2026 рік – 838701 грн. 00 коп.
|
кошти міської ради |
2022 рік – 456931 грн. 00 коп. 2023 рік – 570171 грн. 00 коп. 2024 рік – 660258 грн. 00 коп. 2025 рік – 749310 грн. 00 коп. 2026 рік – 812101 грн. 00 коп.
|
|
- кошти інших джерел, не заборонених законом |
2022 рік – 23700 грн. 00 коп. 2023 рік – 16600 грн. 00 коп. 2024 рік – 15500 грн. 00 коп. 2025 рік – 19600 грн. 00 коп. 2026 рік - 26600 грн. 00 коп.
|
КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА
розвитку архівної справи в Сквирській міській територіальній громаді
КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади»
на 2022 - 2026 роки
І. Загальна характеристика Програми
Архівна справа є важливою складовою інформації та культурної сфери життєдіяльності суспільства, що охоплює наукові, організаційні, правові, технологічні, економічні та інші питання діяльності юридичних та фізичних осіб, пов'язані із нагромадженням, обліком, зберіганням архівних документів та використанням архівної інформації.
Установа є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням. В установі працює 3 особи: директор, бухгалтер - архівіст, архівіст - прибиральниця службових приміщень, затверджені їх посадові інструкції та Колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом.
Протягом останніх років колективом виконано:
Рік |
Фондів зберігання |
Кількість одиниць зберігання |
Кількість запитів |
Видано довідок |
Оформлено актів |
Видано справ користувачам |
2015 |
65 |
12121 |
391 |
347 |
38 |
243 |
2016 |
73 |
12705 |
412 |
449 |
35 |
375 |
2017 |
76 |
13818 |
666 |
530 |
44 |
680 |
2018 |
79 |
13966 |
767 |
552 |
51 |
1213 |
2019 |
82 |
14620 |
492 |
398 |
60 |
508 |
2020 |
88 |
14925 |
600 |
397 |
180 |
1230 |
2021 |
99 |
16985 |
560 |
402 |
90 |
1000 |
Разом |
99 |
16985 |
3888 |
3075 |
498 |
5249 |
Стан архівної справи потребує удосконалення матеріально – технічної бази. Матеріально-технічна база архівної установи не відповідає сучасним стандартам і потребам. Архівосховища забезпечені приміщенням й обладнанням, проте вони не відповідають нормативним вимогам зберігання документів та роботи з ними.
Відсутність систем протипожежної та охоронної сигналізації, системи кондиціювання не дає можливості забезпечити у сховищах оптимальний волого-температурний режим, дотримання нормативних фізико-хімічних показників збереженості документів. Влаштування системи протипожежної, охоронної сигналізації та системи кондиціювання архівних сховищ є видатками капітального характеру, тобто повинні бути виконані балансоутримувачем приміщень – КУ Сквирської міської ради «Сквирська центральна міська лікарня».
У сучасних умовах суттєво зростає роль архівів у забезпеченні соціально-правових потреб та інтересів громадян, посилюється соціальна та інформаційна функція архівних установ. Ринкові відносини створили масовий сектор не державного документотворення і документообігу, який зачіпає інтереси мільйонів громадян.
Через нестачу матеріально-технічних, фінансових і трудових ресурсів архівна установа не в змозі створити працівникам і користувачам необхідні умови для роботи з документами.
Програма розвитку архівної справи в Сквирській міській територіальній громаді КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2022 -2026 рік (далі – Програма) розроблена відповідно до Рішення сесії Сквирської районної ради № 09-48-07 від 22.10.2020 року «Про безоплатну передачу об’єктів спільної власності територіальних громад Сквирського району до комунальної власності територіальної громади міста Сквира» та Рішень Сквирської міської ради № 96-3-VIII від 22.12.2020 року «Про зміну засновника комунальних підприємств, установ та організацій» і № 125-4-VIII від 25.01.2021 року «Про зміну назви та затвердження Статуту комунальної установи Сквирської міської ради «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади».
На цей час зберігається 98 фондів, що налічує понад 16985 справ з особового складу ліквідованих організацій, установ, підприємств району.
Програма визначає основні напрями та форми діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування на території Сквирської міської територіальної громади щодо сприятливого й ефективного функціонування архівної справи, соціально-правового, організаційно-управлінського, економічного та інформаційного середовища. Програма покликана стимулювати використання вже набутого досвіду в архівній справі.
Програмою передбачається реалізація комплексу заходів, які сприятимуть покращенню зберігання архівних документів тимчасового зберігання, збільшенню їх кількості, розвитку й популяризації архівної справи, ефективного використанню наявних фондів.
Розв'язання перелічених та інших проблем передбачається Програмою розвитку архівної справи в Сквирській територіальній громаді КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2022 - 2026 роки (далі Програма).
Програма розроблена КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади».
ІІ. Мета та основні завдання
Мета Програми полягає у створенні належних умов для зберігання, збільшення та використання документів, що не належать до Національного архівного фонду, що є підставою для призначення пенсій колишнім працівникам ліквідованих підприємств, установ району.
Основними завданнями Програми є:
Програма дасть змогу сконцентрувати зусилля місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування на виконанні визначених завдань та забезпечити ефективне проведення державної політики у сфері архівної справи і реалізацію середньострокової стратегії її розвитку на 2022 - 2026 роки.
ІІІ. Фінансове забезпечення
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, надходжень від надання платних послуг, з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
Сума фінансування на здійснення заходів Програми визначається рішенням міської ради про місцевий бюджет, виходячи з наявних бюджетних можливостей, а КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» здійснює розподіл коштів відповідно до першочергової доцільності.
Обсяг фінансування завдань Програми становить 3350771 гривень, у тому числі з міського бюджету – 3248771 гривень, платні послуги – 102000 гривень, зокрема по роках:
Роки / Вид бюджету |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
2026 |
Разом |
Міський бюджет |
456931 |
570171 |
660258 |
749310 |
812101 |
3248771 |
Власні надходження |
23700 |
16600 |
15500 |
19600 |
26600 |
102000 |
Всього |
480631 |
586771 |
675758 |
768910 |
838701 |
3350771 |
ІV. Очікувані результати
Виконання заходів Програми дасть змогу:
V. Координація роботи і контроль за виконанням Програми
КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» забезпечує реалізацію Програми у повному обсязі та звітує перед міською радою про виконання Програми до 1 лютого наступного за звітним роком. Міська рада оприлюднює звіт про виконання Програми на черговому засіданні сесії міської ради.
Координація роботи і контроль за виконанням Програми покладається на виконавчий комітет Сквирської міської ради.
Директор КУ СМР
«Трудовий архів Сквирської міської
територіальної громади» _____________ Олександр МАНДРИГА
Додаток 1 до Програми
План заходів щодо розвитку архівної справи
в Сквирській міській територіальній громаді
КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади»
на 2022 - 2026 роки
- забезпечення архівної установи комп’ютерною технікою, обладнанням для реставрації, ремонту, ксерокопіювання документів;
- придбання картонажів;
- придбання стелажів;
- здійснення спеціального оброблення документа (дезинфікація, дезінсекція, фумігація);
- придбання канцтоварів;
- функціонування сайту «Архівні установи Київщини».
2. Забезпечення вологісно-температурного режиму зберігання документів:
- оплата теплопостачання, водопостачання, електроенергії, вивіз сміття;
- придбання приладів для вимірювання i контролю волого-температурного режиму в сховищах.
3. Підвищення рівня пожежної безпеки приміщень архіву:
- проведення перезарядки вогнегасників;
- проведення профілактичних випробувань i замірів опору ізоляції електрообладнання та кабельних мереж.
Оскільки лаштування системи протипожежної, охоронної сигналізації та системи кондиціювання архівних сховищ є видатками капітального характеру, то направлені відповідні звернення до балансоутримувача приміщень.
4. Зміцнення матеріально-технічної бази для зберігання документів:
- поточний ремонт приміщень.
5. Створення виставкових експозицій:
- придбання виставкового обладнання;
- придбання витратних матеріалів для проведення виставок.
__________________________________________
Додаток 2 до Програми
Передбачувані обсяги фінансування на реалізацію
Програми розвитку apxiвнoї справи в Сквирській міській територіальній громаді КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2022 рік
Найменування заходу
|
Орієнтований обсяг фінансування (грн.) |
Міський бюджет (грн.) |
Платні послуги (грн.) |
1. Придбання оргтехніки та витратних мaтepiaлiв для створення належних умов зберігання документа та використання їх інформації |
42500 |
26000 |
16500 |
- забезпечення архівних установ комп'ютерною технікою обладнанням для реставрації, ремонту, ксерокопіювання документів; |
16000 |
16000 |
- |
- придбання картонажів |
10000 |
10000 |
- |
|
12000 |
|
12000 |
- здійснення спеціального оброблення документа (дезинфікація, дезінсекція, фумігація) |
1000 |
- |
1000 |
|
1500 |
- |
1500 |
|
2000 |
- |
2000 |
2. Забезпечення волого-температурного режиму зберігання документів |
42621 |
42121 |
500 |
|
39135 |
39135 |
- |
|
724 |
724 |
- |
|
16000 |
16000 |
- |
|
662 |
662 |
|
- придбання приладів для вимірювання i контролю волого-температурного режиму в сховищах |
500 |
- |
500 |
3. Підвищення рівня пожежної безпеки приміщень архіву |
800 |
- |
800 |
- проведення перезарядки вогнегасників |
400 |
- |
400 |
- проведення профілактичних випробувань i замірів опору ізоляції електрообладнання електромереж, обслуговування систем пожежної сигналiзації |
400 |
- |
400 |
4. Зміцнення матеріально-технічної бази для зберігання документів: |
1200 |
- |
1200 |
- поточний ремонт приміщень |
1200 |
|
1200 |
|
3500 |
- |
3500 |
6. Створення виставкових експозицій: |
1200 |
- |
1200 |
- придбання виставкового обладнання |
900 |
- |
900 |
- придбання витратних матеріалів для проведення виставок |
300 |
- |
300 |
7. Заробітна плата |
388810 |
388810 |
- |
|
318696 |
318696 |
- |
|
70114 |
70114 |
- |
Всього |
480631 |
456931 |
23700 |
_________________________________________
Додаток 2 до Програми
Передбачувані обсяги фінансування на реалізацію
Програми розвитку apxiвнoї справи в Сквирській міській територіальній громаді КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2023 рік
Найменування заходу
|
Орієнтований обсяг фінансування (грн.) |
Міський бюджет (грн.) |
Платні послуги (грн.) |
1. Придбання оргтехніки та витратних мaтepiaлiв для створення належних умов зберігання документа та використання їх інформації |
49600 |
40000 |
9600 |
- забезпечення архівних установ комп'ютерною технікою обладнанням для реставрації, ремонту, ксерокопіювання документів; |
15000 |
15000 |
- |
- придбання картонажів |
5000 |
- |
5000 |
|
25000 |
25000 |
- |
- здійснення спеціального оброблення документа (дезинфікація, дезінсекція, фумігація) |
1000 |
- |
1000 |
|
1500 |
- |
1500 |
|
2100 |
- |
2100 |
2. Забезпечення волого-температурного режиму зберігання документів |
64100 |
63600 |
500 |
|
45000 |
45000 |
- |
|
800 |
800 |
- |
|
17000 |
17000 |
- |
|
800 |
800 |
- |
- придбання приладів для вимірювання i контролю волого-температурного режиму в сховищах |
500 |
- |
500 |
3. Підвищення рівня пожежної безпеки приміщень архіву |
1000 |
- |
1000 |
- проведення перезарядки вогнегасників |
500 |
- |
500 |
- проведення профілактичних випробувань i замірів опору ізоляції електрообладнання електромереж, обслуговування систем пожежної сигналiзації |
500 |
- |
500 |
4. Зміцнення матеріально-технічної бази для зберігання документів: |
1000 |
- |
1000 |
- поточний ремонт приміщень |
1000 |
- |
1000 |
|
3500 |
- |
3500 |
6. Створення виставкових експозицій: |
1000 |
- |
1000 |
- придбання виставкового обладнання |
800 |
- |
800 |
- придбання витратних матеріалів для проведення виставок |
200 |
- |
200 |
7. Заробітна плата |
466571 |
466571 |
- |
|
382435 |
382435 |
- |
|
84136 |
84136 |
- |
Всього |
586771 |
570171 |
16600 |
________________________________________
Додаток 2 до Програми
Передбачувані обсяги фінансування на реалізацію
Програми розвитку apxiвнoї справи
в Сквирській міській територіальній громаді
КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади»
на 2024 рік
Найменування заходу
|
Орієнтований обсяг фінансування (грн.) |
Міський бюджет (грн.) |
Платні послуги (грн.) |
1. Придбання оргтехніки та витратних мaтepiaлiв для створення належних умов зберігання документа та використання їх інформації |
72500 |
65000 |
7500 |
- забезпечення архівних установ комп'ютерною технікою обладнанням для реставрації, ремонту, ксерокопіювання документів; |
30000 |
30000 |
- |
- придбання картонажів |
10000 |
10000 |
1500 |
|
25000 |
25000 |
- |
- здійснення спеціального оброблення документа (дезинфікація, дезінсекція, фумігація) |
1500 |
- |
1500 |
|
2000 |
- |
2000 |
|
2500 |
- |
2500 |
2. Забезпечення волого-температурного режиму зберігання документів |
73000 |
72000 |
1000 |
|
50000 |
50000 |
- |
|
1000 |
1000 |
- |
|
20000 |
20000 |
- |
|
1000 |
1000 |
- |
- придбання приладів для вимірювання i контролю волого-температурного режиму в сховищах |
1000 |
- |
1000 |
3. Підвищення рівня пожежної безпеки приміщень архіву |
1000 |
- |
1000 |
- проведення перезарядки вогнегасників |
500 |
- |
500 |
- проведення профілактичних випробувань i замірів опору ізоляції електрообладнання електромереж, обслуговування систем пожежної сигналiзації |
500 |
- |
500 |
4. Зміцнення матеріально-технічної бази для зберігання документів: |
1000 |
- |
1000 |
- поточний ремонт приміщень |
1000 |
- |
1000 |
|
4000 |
- |
4000 |
6. Створення виставкових експозицій: |
1000 |
- |
1000 |
- придбання виставкового обладнання |
600 |
- |
600 |
- придбання витратних матеріалів для проведення виставок |
400 |
- |
400 |
7. Заробітна плата |
523258 |
523258 |
- |
|
428900 |
428900 |
- |
|
94358 |
94358 |
- |
Всього |
675758 |
660258 |
15500 |
__________________________________________
Додаток 2 до Програми
Передбачувані обсяги фінансування на реалізацію
Програми розвитку apxiвнoї справи в Сквирській міській територіальній громаді КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2025 рік
Найменування заходу
|
Орієнтований обсяг фінансування (грн.) |
Міський бюджет (грн.) |
Платні послуги (грн.) |
1. Придбання оргтехніки та витратних мaтepiaлiв для створення належних умов зберігання документа та використання їх інформації |
50500 |
40000 |
10500 |
- забезпечення архівних установ комп'ютерною технікою обладнанням для реставрації, ремонту, ксерокопіювання документів; |
10000 |
10000 |
- |
- придбання картонажів |
5000 |
- |
5000 |
|
30000 |
30000 |
- |
- здійснення спеціального оброблення документа (дезинфікація, дезінсекція, фумігація) |
1000 |
- |
1000 |
|
2000 |
- |
2000 |
|
2500 |
- |
2500 |
2. Забезпечення волого-температурного режиму зберігання документів |
82400 |
81400 |
1000 |
|
55000 |
55000 |
- |
|
1200 |
1200 |
- |
|
24000 |
24000 |
- |
|
1200 |
1200 |
- |
- придбання приладів для вимірювання i контролю волого-температурного режиму в сховищах |
1000 |
- |
1000 |
3. Підвищення рівня пожежної безпеки приміщень архіву |
1200 |
- |
1200 |
- проведення перезарядки вогнегасників |
600 |
- |
600 |
- проведення профілактичних випробувань i замірів опору ізоляції електрообладнання електромереж, обслуговування систем пожежної сигналiзації |
600 |
- |
600 |
4. Зміцнення матеріально-технічної бази для зберігання документів: |
1000 |
- |
1000 |
- поточний ремонт приміщень |
1000 |
- |
1000 |
|
4500 |
- |
4500 |
6. Створення виставкових експозицій: |
1400 |
- |
1400 |
- придбання виставкового обладнання |
800 |
- |
800 |
- придбання витратних матеріалів для проведення виставок |
600 |
- |
600 |
7. Заробітна плата |
627910 |
627910 |
- |
|
514680 |
514680 |
- |
|
113230 |
113230 |
- |
Всього |
768910 |
749310 |
19600 |
_________________________________________
Додаток 2 до Програми
Передбачувані обсяги фінансування на реалізацію
Програми розвитку apxiвнoї справи в Сквирській міській територіальній громаді КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2026 рік
Найменування заходу
|
Орієнтований обсяг фінансування (грн.) |
Міський бюджет (грн.) |
Платні послуги (грн.) |
1. Придбання оргтехніки та витратних мaтepiaлiв для створення належних умов зберігання документа та використання їх інформації |
52500 |
35000 |
17500 |
- забезпечення архівних установ комп'ютерною технікою обладнанням для реставрації, ремонту, ксерокопіювання документів; |
15000 |
15000 |
- |
- придбання картонажів |
10000 |
- |
10000 |
|
20000 |
20000 |
- |
- здійснення спеціального оброблення документа (дезинфікація, дезінсекція, фумігація) |
2000 |
- |
2000 |
|
2500 |
- |
2500 |
|
3000 |
- |
3000 |
2. Забезпечення волого-температурного режиму зберігання документів |
87400 |
86400 |
1000 |
|
58000 |
58000 |
- |
|
1200 |
1200 |
- |
|
26000 |
26000 |
- |
|
1200 |
1200 |
- |
- придбання приладів для вимірювання i контролю волого-температурного режиму в сховищах |
1000 |
- |
1000 |
3. Підвищення рівня пожежної безпеки приміщень архіву |
1200 |
- |
1200 |
- проведення перезарядки вогнегасників |
600 |
- |
600 |
- проведення профілактичних випробувань i замірів опору ізоляції електрообладнання електромереж, обслуговування систем пожежної сигналiзації |
600 |
- |
600 |
4. Зміцнення матеріально-технічної бази для зберігання документів: |
1000 |
- |
1000 |
- поточний ремонт приміщень |
1000 |
- |
1000 |
|
4500 |
- |
4500 |
6. Створення виставкових експозицій: |
1400 |
- |
1400 |
- придбання виставкового обладнання |
800 |
- |
800 |
- придбання витратних матеріалів для проведення виставок |
600 |
- |
600 |
7. Заробітна плата |
690701 |
690701 |
- |
|
566148 |
566148 |
- |
|
124553 |
124553 |
- |
Всього |
838701 |
812101 |
26600 |
_______________________________________