(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

Проекти рішення засідання виконавчого комітету №1

 
Дата публікації 30.11.2020 17:51:19
 

Порядок денний

1 засідання виконавчого комітету Сквирської міської ради

01 грудня 2020року

  1. Про надання громадянам матеріальної (нецільової благодійної) допомоги (м.Сквира)
  2. Про наданняматеріальної допомоги на поховання
  3. Про погодження фінансування видатків за Програмою відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед містом Сквира, здійснення представницьких та інших заходів на 2020рік
  4. Про надання громадянам матеріальної допомоги на придбання твердого палива (дрова)

ДОПОВІДАЄ:Сергієнко Людмила Вікторівна – заступник міського голови

  1. Про надання дозволу на проведення земляних робіт громадянину м. Сквира Левченко Олександру Олександровичу по вул. Соборна,17

ДОПОВІДАЄ: Іващенко Надія Василівна -  начальник відділу з питань підприємництва,містобудування та землекористування міської ради                          

  1. Про утворення органу опіки і піклування при виконавчому комітеті Сквирської міської ради
  2. Про затвердження складу комісії із соціальних та житлових питань при виконавчому комітеті Сквирської міської ради
  3. Про створення адміністративної комісії та затвердження Положення про адміністративну комісію при виконавчому комітеті Сквирської міської ради
  4. Про створення робочої групи, щодо обстеження стану багаторічних зелених насаджень (дерев) по Сквирській міській територіальній громаді
  5. Про додаткові заходи щодо запобігання поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусомSARS-CoV-2 в місцях торгівлі харчовими продуктами на території міста Сквира
  6. Про надання підтвердження громадянам міста в потребі придбання лісоматеріалів

ДОПОВІДАЄ:Згардівська Наталія Анатоліївна - керуючий справами виконавчого комітету                                                    

 

1 Проєкт рішення

Про надання громадянам матеріальної (нецільової благодійної) допомоги

Розглянувши заяви громадян, керуючись підпунктом «б» п.2 ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Програми соціального захисту жителів міста Сквира на 2020 рік, затвердженої рішенням сесії Сквирської міської ради №1089-47–VІІ від 07 листопада 2019 року(із змінами), враховуючи рішення сесії Сквирської міської ради №1186-49-VII від 19 грудня 2019 року «Про місцевий бюджет міста Сквира на 2020 рік 10320301000 (код бюджету)», беручи до уваги пропозиції членів виконавчого комітету, виконавчий комітет Сквирської міської ради

В И Р І Ш И В:  

  1. Надати матеріальну допомогу (за наявності коштів в бюджеті) таким громадянам:

2. Виплату матеріальної допомоги громадянам, заяви яких включено до даного рішення, враховуючи помісячні призначення на зазначені цілі провести першочергово учасникам бойових дій, онкохворим жителям міста, важкохворим мешканцям. Решті громадян черговість виплати допомоги встановлюється відповідно до дати подання заяви.

3. Визначити, що в разі невиплатидопомогигромадянамзгідноданого рішення до 31.12.2020 року, рішеннязнімається з контролю.

4. Контроль за виконаннямрішеннязалишаю за собою.

Голова виконкомуВалентина ЛЕВІЦЬКА

 

 

2 Проєкт рішення

Про наданняматеріальної допомоги на поховання

Розглянувши заяви громадян, керуючись підпунктом «б» п.2 ст.34, ст.53 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №99 від 31.01.2007 року, відповідно до Програми соціального захисту жителів міста Сквира на 2020 рік, затвердженої рішенням сесії Сквирської міської ради №1089-47–VІІ від 07 листопада 2019 року(із змінами), враховуючи рішення сесії Сквирської міської ради №1186-49-VII від 19 грудня 2019 року «Про місцевий бюджет міста Сквира на 2020 рік 10320301000 (код бюджету)»,беручи до уваги пропозиції членів виконавчого комітету,виконавчий комітет Сквирської міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Розгляд заяви, вх.№33 від 24.11.2020,громадянина Левківського Олександра Миколайовича,який проживає у м.Сквира по пров.Лєрмонтова, 7, про надання матеріальної допомоги на похованнядоньки Мишко Олени Олександрівни, яка померла 14 листопада 2020 року (Свідоцтво про смерть серія І-ОК №хххххх від 18.11.2020 року), у зв’язку з відсутністю бюджетних призначень за Програмою соціального захисту жителів міста Сквира на 2020 рік, затвердженої рішенням сесії Сквирської міської ради №1089-47–VІІ від 07 листопада 2019 року (із змінами), відкласти до вирішення питання уточнення сесією міської ради видатків бюджету міста Сквира на зазначені цілі.
  2. Розгляд заяви, вх.№1236 від 22.10.2020, громадянки Реки Ольги Володимирівни, яка проживає у м.Сквира по вул.8 Березня, 14/1, про надання матеріальної допомоги на поховання сестри Кочеткової Аліси Володимирівни, яка померла 06 жовтня 2020 року (Свідоцтво про смерть серія І-ОК №хххххх від 09.10.2020 року), у зв’язку з відсутністю бюджетних призначень за Програмою соціального захисту жителів міста Сквира на 2020 рік, затвердженої рішенням сесії Сквирської міської ради №1089-47–VІІ від 07 листопада 2019 року (із змінами), відкласти до вирішення питання уточнення сесією міської ради видатків бюджету міста Сквира на зазначені цілі.

3.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника Сквирського міського голови Сергієнко Л.В.

Голова виконкомуВалентина ЛЕВІЦЬКА

 

3 Проєкт рішення

Про погодження фінансування видатків за Програмою відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед містом Сквира, здійснення представницьких та інших заходів на 2020рік

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши клопотання ТВО військового комісара Сквирського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки підполковника Олександра БЕРЕЗОВСЬКОГО (вх.№18 від 26.11.2020р.), щодо відзначення військовослужбовців Сквирського районного територіального центрукомплектування та соціальної підтримки з нагоди Дня Збройних сил України,враховуючи рішення сесій Сквирської міської ради №1186-49-VII від 19 грудня 2019 року «Про місцевий бюджет міста Сквира на 2020 рік 10320301000 (код бюджету)»,№1094-47-VІІ від 07 листопада 2019 року«Про затвердження Програми відзначення Державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед містом Сквира, здійснення представницьких та інших заходів на 2020 рік», пропозиції членів виконавчого комітету, виконавчий комітет Сквирської міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. В зв»язку із відсутністю кошторисних призначень на видатки з відзначення та виплати грошових коштів з нагоди Дня Збройних сил України відмовити у задоволенні клопотання ТВО військового комісара Сквирського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки підполковника Олександра БЕРЕЗОВСЬКОГО (вх.№18 від 26.11.2020р.).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника Сквирського міського голови з економічних питань Сергієнко Л.В.

Голова виконкому                                             Валентина ЛЕВІЦЬКА

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Сквирської міської ради

від ____2020 №____/____

Список

військовослужбовців Сквирського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки щодо відзначення з нагоди Дня Збройних сил України

п/п

ПІБ

Статус ветерана

РНОКПП

1

Кривельський Олексій Вікторович

Заступник військового комісара з територіальної оборони, підполковник

ххххххххххххх

2

Свердлик Наталія Вікторівна

Начальник служби охорони державної таємниці,

старший сержант

хххххххххххх

3

Джуський Ігор Станіславович

Оператор ЄДРВ, старший солдат

хххххххххххх

Голова виконкому                                            Валентина ЛЕВІЦЬКА

 

4 Проєкт рішення

Від ______2020 №_____/_____

Про надання громадянам матеріальної допомоги на придбання твердого палива (дрова)

Заслухавши заступника міського голови ________ ,керуючись підпунктом «б» п.2 ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Програми соціального захисту жителів міста Сквира на 2020 рік, затвердженої рішенням сесії Сквирської міської ради №1089-47–VІІ від 07 листопада 2019 року(із змінами), враховуючи рішення сесії Сквирської міської ради №1186-49-VII від 19 грудня 2019 року «Про місцевий бюджет міста Сквира на 2020 рік 10320301000 (код бюджету)»,враховуючи пропозиції членів виконавчого комітету,виконавчий комітет Сквирської міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Надати матеріальну допомогу (за наявності коштів в бюджеті)для придбання твердого палива (дрова) громадянам, які не мають газового опалення, що підтверджено довідкою газопостачальної організації:

п/п

П.І.Б. заявника

Сума

(грн.)

Примітки

1

Міщенко Олег Юрійович (УБД)

 

Заява (вх.№1218 від 13.10.2020р.)

вул.Шевченка, 69

 

2. Визначити, що в разі не виплати допомоги громадянам згідно цього рішення до 31.12.2020 року, рішення знімається з контролю.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника Сквирського міського голови з питань діяльності виконавчих органів Палієнко С.І. та заступника Сквирського міського голови з економічних питань Сергієнко Л.В.

Голова виконкому                                             Валентина Левіцька

 

5 Проєкт рішення

Про надання дозволу на проведення земляних робіт громадянину м. Сквира Левченко Олександру Олександровичу по вул. Соборна,17

Розглянувши заяву громадянина Левченко Олександра Олександровича щодо надання дозволу на проведення земляних робіт для зовнішньої каналізації нежитлового будинку, за адресою: м. Сквира, вул. Соборна,17, керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Типовими правилами благоустрою території населеного пункту, затвердженими наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.11.2017 за № 310 виконавчий комітет Сквирської міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Надати дозвіл громадянину Левченко Олександру Олександровичу на проведення земляних робіт для зовнішньої каналізації нежитлового будинку за адресою: м. Сквира, вул. Соборна,17, Білоцерківського району Київської області.
  2. Рекомендувати громадянину Левченко Олександру Олександровичу земляні роботи провести у відповідності до Типових правил благоустрою території населеного пункту.
  3. Забезпечити безпеку дорожнього руху та прохід пішоходів при проведені дорожніх (земляних) робіт в частині забезпечення  встановлення в місці виконання робіт дорожніх знаків та огородження, які відповідають вимогам ДСТУ 4100-2014 «Знаки дорожні» та інших норм і стандартів.
  4. Після завершення робіт відновити покриття проїзної частини та тротуару, відновити благоустрій зеленої зони.
  5. Дозвіл видається на проведення робіт строком до ___________ 2021.
  6. Зобов’язати громадянина Левченко Олександра Олександровича повідомити виконавчий комітет про початок та завершення робіт.
  7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на ______________.

Голова виконкому                                             Валентина ЛЕВІЦЬКА

 

 

6 Проєкт рішення

Про утворення органу опіки і піклування при виконавчому комітеті Сквирської міської ради

З метою приведення власних актів до вимог чинного законодавства, керуючись Конвенцією «Про права дитини», Цивільним процесуальним кодексом України, Сімейним кодексом України, Законом України «Про охорону дитинства» та спільним наказом Державного комітету України у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 №34/166/131/88 «Про затвердження Правил опіки та піклування», виконавчий комітет Сквирської міської ради

В И Р І Ш И В:

1.   Утворити орган опіки і піклування при виконавчому комітеті Сквирської міської ради.

  1. Затвердити Склад органу опіки і піклування (додаток 1).
  2. Затвердити Положення про порядок організації опіки і піклування у місті Сквира (додаток 2).
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Бачинську В.П.

Голова виконкому                       Валентина Левіцька

 

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Сквирської міської ради

від 01.12.2020 №______

СКЛАД органу опіки і піклування

при виконавчому комітеті Сквирської міської ради

Голова органу опіки і піклування

БАЧИНСЬКА Валентина Петрівна

Заступник міського голови

Заступник голови органу опіки і піклування

СЕРГІЄНКО Людмила Вікторівна

 Заступник міського голови

Секретар органу опіки і піклування

СІКОРСЬКА Ольга Миколаївна

Начальник юридичного відділу міської ради

Члени органу опіки і піклування

МЕЛЬНИЧУК

Марина Сергіївна

Провідний спеціаліст юридичного відділу міської ради

МАЗУР Лариса Миколаївна

Головний спеціаліст сектору освіти Сквирської РДА

ШЕРЕМЕТ Олена Борисівна

Начальник служби у справах дітей та сім’ї Сквирської РДА

КРАСНОЩОК

ЮліяОлександрівна

Соціальний педагог Сквирського академічного ліцею №2

КАРПЕНКО

Інна Миколаївна

Заступник директора – начальник відділу соціальної роботи Сквирського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

МОРОЗ  Галина Євгеніївна

Фахівець із соціальної роботи

 І категорії Сквирського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

ЧУМАК

НаталіяДмитрівна

Інспектор ЮП Сквирського ВП ГУНП в Київській області лейтенант поліції

Голова виконкому                                           Валентина Левіцька

 

 

7 Проєкт рішення

Про затвердження складу комісії із соціальних та житлових питань при виконавчому комітеті Сквирської міської ради

У зв’язку із кадровими змінами, враховуючи пропозиції членів виконавчого комітету, з метою забезпечення повноцінної діяльності комісії з соціальних та житлових питань, керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Сквирської міської ради

В И Р І Ш И В:

<>1.2.3.Додаток 1

 

до рішенням виконавчого комітету

Сквирської міської ради

від 01.12.2020 року №___

СКЛАД КОМІСІЇ

ІЗ СОЦІАЛЬНИХ ТА ЖИТЛОВИХ ПИТАНЬ

ПРИ ВИКОНАВЧОМУ КОМІТЕТІ СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Голова комісії:

БАЧИНСЬКА

Валентина Петрівна

Заступник міського голови

 

Заступник голови комісіїЗаступник міського голови

 

Секретар комісії:

МЕЛЬНИЧУК

Марина Сергіївна

Провідний спеціаліст юридичного відділу

 

Члени комісії

ВЛАСЮК

Тетяна Григорівна

 

Секретар Сквирської міської ради

СІКОРСЬКА

Ольга Миколаївна

 

ІВАЩЕНКО

Надія Василівна

Начальник юридичного відділуСквирської міської ради

 

Начальник відділу з питань підприємництва, містобудування та землекористування міської ради

 

ВОЙЦЕХІВСЬКИЙ

Вячеслав Олегович

 

 

СЛОБОДЕНЮК

Людмила Анатоліївна

Начальник ЖЕВу комунального підприємства «Сквирське комунальне господарство»

 

Начальник відділу ДАБК міської ради

Голова виконкому                                 Валентина Левіцька

Додаток 2

до рішенням виконавчого комітету

Сквирської міської ради

від 01.12.2020 року №___

ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОМІСІЮІЗ СОЦІАЛЬНИХ ТА ЖИТЛОВИХ ПИТАНЬ

ПРИ ВИКОНАВЧОМУ КОМІТЕТІ СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  1. Склад комісії, її голова, заступник та секретар затверджуються рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради.
  2. У своїй роботі комісія керується Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Житловим кодексом, Постановами Кабінету Міністрів, «Правилами обліку громадян, які потребують покращення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР», затверджених Постановою Ради Міністрів і Української республіканської ради профспілок за № 470 від 11.12.1984 року, рішеннями сесії та рішеннями виконавчого комітету Сквирської міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

ІІ. ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ КОМІСІЇ

2.1.   Відповідно до покладених завдань комісія з соціальних та житлових питань:

2.1.1.          Приймає від громадян заяви про взяття на квартирний облік при виконкомі міської ради, відповідні документи, попередньо вивчає та перевіряє, розглядає їх та подає свої пропозиції виконкому для розгляду.

2.1.2.          Розглядає питання, надає пропозиції щодо:

  • взяття громадян на квартирний облік;
  • включення в списки осіб, що користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;
  • зняття громадян з квартирного обліку, виключення із списків осіб, які користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;
  • розподілу жилої площі та надання громадянам жилих приміщень;
  • переоформлення особових рахунків на займану жилу площу (зміна договору найму);
  • обміну квартир
  • включення жилих приміщень до числа службових;
  • виключення жилих приміщень з числа службових;
  • затвердження рішень адміністрації та профспілкових комітетів підприємств та організацій з квартирних питань;

2.2.  Готує проекти рішень виконкому з питань, що відносяться до її компетенції.

2.3.   Оформляє ордери на жилі приміщення.

2.4.   Надає консультації та роз’яснює житлове законодавство населенню громади

2.5.   Розглядає пропозиції, заяви та скарги громадян з питань, що входять до компетенції комісії та вживає заходи щодо усунення виявлених порушень.

2.6.   Формує житлові справи.

2.7.   Впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету.

2.8.   Проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі.

2.9.   Проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.

2.10. Проводить реєстрацію громадян, взятих на квартирний облік, у книзі ведення квартирного обліку.

2.11. Вживає заходів щодо оформлення документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.

ІІІ ПРАВА КОМІСІЇ

3.1. Відповідно до діючого законодавства співпрацювати з відділами, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами.

3.2. Одержувати від посадових осіб виконавчих органів міської ради, житлово-експлуатаційних організацій міста всіх форм власності інформацію з питань, віднесених до компетенції управління.

IV РОБОТА КОМІСІЇ

4.1.   Засідання комісії скликаються не рідше одного разу в місяць і оформляються протоколом. Протоколи підписує голова і секретар комісії.

4.2.   Рішення комісії приймаються більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. Засідання є чинним при присутності не менше двох третин складу комісії.

4.3.   В разі потреби на засідання комісії викликаються зацікавлені особи.

VI. РОЗПОДІЛ ОБОВ’ЯЗКІВ У КОМІСІЇ.

ГОЛОВА КОМІСІЇ:

  • здійснює загальне керівництво роботою комісії і відповідає за діяльність комісії;
  • веде особистий прийом громадян;
  • готує проекти рішень виконкому;
  • веде облік громадян, які потребують покращення житлових умов;
  • впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;
  • проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі;
  • вживає заходів щодо оформлення документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.

ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ЖИТЛОВОЇ КОМІСІЇ

Виконує обов´язки голови житлової комісії на час її відсутності

СЕКРЕТАР ЖИТЛОВОЇ КОМІСІЇ:

Відповідає за:

  • прийом документів від громадян;
  • ведення і оформлення протоколів засідань;
  • підготовку засідань;
  • оформлення та видачу ордерів;
  • формування житлових справ.
  • проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.
  • проводить реєстрацію громадян, взятих на квартирний облік, у книзі ведення.

ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:

  • беруть участь у засіданні комісії, обстеженні житлових умов громадян, виконують окремі доручення голови комісії.

Голова виконкому                                Валентина Левіцька

 

8 Проєкт рішення

Про створення адміністративної комісії та затвердження Положення про адміністративну комісію при виконавчому комітеті Сквирської міської ради

З метою забезпечення повноцінної діяльності адміністративної комісії при міськвиконкомі,  згідно із пп.4 пункту б) ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши керуючу справами Сквирської міської ради про необхідність приведення власних рішень до вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів, виконавчий комітет Сквирської міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Створити адміністративну комісію при виконавчому комітеті Сквирської міської ради та затвердити її склад (додаток №1).
  2. Затвердити Положення про адміністративну комісію при виконавчому комітеті Сквирської міської ради (додаток №2).
  3. Припинити дію рішення виконавчого комітету від 23.06.2020 №1479/149 в частині повноважень осіб, що мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення та включені до складу комісії цим рішенням.

Голова виконкому                                        Валентина Левіцька

Додаток №1

до рішення виконавчого комітету

Сквирської міської ради

від 01.12.2020 №

С К Л А Д

адміністративної комісіїпри виконавчому комітеті Сквирської міської ради

1.

 

Заступник міського голови

 

2.

ІВАЩЕНКО

Надія Василівна                  

Начальник відділу з питань підприємництва, містобудування та землекористування -  заступник голови комісії

3.

БОЙКО Лариса Борисівна

Юрист (головний спеціаліст) юридичного відділу Сквирської міської ради -

відповідальний секретар комісії

 

Члени комісії:

1.

МУЗИКА
Сергій Олександрович

Заступник директораКП «Сквираблагоустрій»

 

2.

ШВАРЦБУРД

Юхим Давидович

Директор КП «Сквир-водоканал»

3.

ВЛАСЮК Тетяна Григорівна

Секретар Сквирської міської ради

4.

СЛОБОДЕНЮК Людмила Анатоліївна

Начальник відділу ДАБК Сквирської міської ради

5.

ЗГАРДІВСЬКА Наталія Анатоліївна

Керуюча справами виконавчого комітету Сквирської міської ради

6.

СКАРБОВІЙЧУК Олександр Петрович

Начальник КП « СКГ»

     Голова виконкому                                              Валентина Левіцька

Додаток № 2

до рішення виконавчого комітету

Сквирської міської ради

від 01.12.2020 №

ПОЛОЖЕННЯ

про адміністративну комісію при виконавчому комітеті

Сквирської міської ради

  1. Загальні положення
  1. Адміністративна комісія виконавчого комітету Сквирської міської ради (далі – Комісія) є колегіальним органом, метою створення якого є реалізація функцій виконавчого комітету Сквирської міської ради у сфері забезпечення законності, правопорядку, охорони прав і свобод законних інтересів громадян Сквирської територіальної громади, відповідно до чинного законодавства України.
  2. Комісія утворюється виконавчим комітетом Сквирської міської ради відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» (далі КУпАП) та у своїй діяльності відповідальна перед виконавчим комітетом Сквирської міської ради та йому підзвітна.
  3. Комісія здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, КУпАП, рішень міської ради та її виконавчого комітету, цього Положення.
  4. Повноваження Комісії починаються з моменту прийняття виконавчим комітетом Сквирської міської ради рішення про її створення.
  1. Основні завдання та функції Комісії
  1. Розгляд справ про адміністративні правопорушення, які віднесені до її компетенції.
  2. Охорона прав і законних інтересів громадян, організацій, підприємств, установ всіх форм власності.
  3. Застосування заходів адміністративного впливу у відношенні осіб, які здійснили адміністративне правопорушення.
  1. Комісія відповідно до покладених на неї завдань забезпечує:
  1. Своєчасне, всестороннє, повне та об’єктивне з’ясування всіх обставин кожної справи.
  2. Вирішення справ у повній відповідності із законодавством.
  3. Виконання постанов про адміністративні правопорушення.
  4. Контроль за своєчасністю і повнотою надходження сум штрафів, що накладаються, у міський бюджет.
  5. Виявлення причин і умов, які сприяють скоєнню адміністративного правопорушення.
  6. Основною функцією Комісії є повний, всебічний та об’єктивний розгляд справ про адміністративне правопорушення з урахуванням обставин, викладених у протоколі про адміністративне правопорушення, та в документах, що додаються до протоколу.
  1. Склад та організація роботи Комісії

Діяльність Комісії базується на принципах гласності та законності.

  1. Комісія діє у складі голови, заступника голови, відповідального секретаря, а також членів комісії.

Число членів Комісії встановлюється залежно від обсягу роботи комісії, але не менше 8 осіб та затверджується рішенням виконкому міської ради.

До складу Комісії можуть входити відповідальні працівники органів виконавчої влади, представники підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності (за згодою), а також депутати Сквирської міської ради.

Разом з тим, до складу Комісії не можуть входити посадові особи, які мають право складати протоколи, а також працівники міліції.

  1. Основною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться за          потребою, але не менше одного разу на місяць. Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше як половина її членів.
  2. Рішення приймаються по кожній справі відкритим голосуванням більшістю голосів членів Комісії, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Комісії.
  3. Рішення Комісії оформляється протоколом, який підписується головою чи заступником голови і секретарем Комісії.
  4. Свої рекомендації в письмовій формі Комісія, при потребі, надсилає відповідним підприємствам, установам та організаціям, фізичним і юридичним особам з метою вжиття заходів щодо попередження адміністративних правопорушень.

Голова Комісії, а під час йог відсутності – заступник голови:

  • керує роботою комісії, несе відповідальність за виконання покладених на комісію завдань;
  • головує на засіданнях Комісії;
  • забезпечує регулярне проведення засідань Комісії, визначає коло питань, що підлягають розгляду на черговому засіданні;
  • вживає заходів щодо підвищення рівня правової культури і правової підготовки членів Комісії;
  • підписує протокол і постанову Комісії по справі про адміністративне правопорушення;
  • представляє Комісію у відношеннях з державними органами;

Відповідальний секретар Комісії:

  • заводить по кожному протоколу про адміністративне правопорушення окрему справу;
  • здійснює підготовку до розгляду справ про адміністративні правопорушення;
  • вирішує організаційні питання проведення засідань Комісії;
  • разом з головою Комісії підписує протокол і постанову Комісії по справі про адміністративне правопорушення;
  • звертає увагу на виконання постанови про накладання адміністративного стягнення і контролює їх виконання;
  • веде діловодство Комісії, облік розглянутих справ про адміністративні правопорушення, забезпечує зберігання цих справ.

 

  1. Комісія має право
  1. Розглядати і вирішувати усі справи про адміністративні правопорушення віднесені КУ п АП до її відання.
  2. Вносити пропозиції про вживання заходів, спрямованих на попередження адміністративних правопорушень, виявлення й усунення причин і умов, що сприяють їх здійснення.
  3. Одержувати в установленому порядку необхідну для її діяльності інформацію, документи і матеріали від виконавчих органів міської ради, підприємств та організацій усіх форм власності, громадян.
  4. Повертати протоколи до органу, що їх склав, у випадку виявлення порушень вимог до складання протоколу, а також за іншими випадками, коли за інформацією представленою в протоколі неможливо знайти правопорушника, недостатньо доказів для притягнення до відповідальності, недостатньо інформації, тощо.
  5. Виносити одну з таких постанов:
  • про накладання адміністративного стягнення;
  • про застосування заходів впливу, передбачених ст.24-1 КУ п АП;
  • про закриття справи.

6.Скасовувати постанови про адміністративні правопорушення у випадках     виявлення порушень при притягненні осіб до адміністративної відповідальності.

7.  Розглядати листи, заяви та звернення громадян, органів державної влади, органів внутрішніх справ, прокуратури, суду, підприємств, установ та організацій усіх форм власності з питань, віднесених до її компетенції.

  1. Провадження в справах про адміністративні правопорушення та порядок розгляду справи про адміністративне правопорушення

Завданням провадження в справах про адміністративне правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об’єктивне з’ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів.

1.   Діловодство по справам, які ведуться Комісією, ведеться у відповідності з КУпАП , цього Положення та інших актів законодавства про адміністративні правопорушення.

2.  .Справа про адміністративне правопорушення, провадження по якій ведеться Комісією, має містити протокол про адміністративне правопорушення, протокол засідання і постанову Комісії, дані про сповіщення осіб, які приймають участь у справі стосовно місця та часу засідання Комісії, врученню чи направленню постанови особі, у відношенні якої вона винесена, відмітки про виконання постанови, результати її виконання та інші документи цієї справи.

3.  Підставою для розгляду Комісією справи є протокол про адміністративне правопорушення, складений у встановленому порядку уповноваженою на те службовою особою або органом, відповідно до ст.255 КУпАП.

4.  Справа розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справа може бути розглянута лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення стосовно місця та часу розгляду справи, і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

5.  По справі про адміністративне правопорушення Комісія виносить постанову.

6.  За вчинення правопорушень Комісія може застосовувати такі адміністративні стягнення:

- попередження;

- штраф.

7.  Постанова про припинення справи виноситься при наявності обставин, що включають провадження в справі про адміністративне правопорушення, зазначених у ст.247 КУпАП.

8.  Постанова Комісії приймається простою більшістю голосів членів Комісії, присутніх на засіданні, і підписується головуючим на засіданні і відповідальним секретарем Комісії.

9.  Постанова оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія постанови протягом трьох днів вручається під розписку або висилається особі, стосовно якої її винесено, про що робиться відповідна відмітка у справі.

10. Постанова Комісії може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення. У разі пропуску зазначеного строку з поважних причин, цей строк Комісією за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено. Скарга на постанову подається безпосередньо до Комісії, яка її винесла. Постанову Комісії може бути опротестовано прокурором.

11. Подання у встановлений строк скарги на постанову, за винятком постанови про накладання адміністративного стягнення у вигляді попередження, а також, винесення прокурором протесту, зупиняє виконання постанови до розгляду скарги або протесту.

12. Постанова Комісії про накладання адміністративного стягнення є обов’язковою для виконання державними органами, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, службовими особами та громадянами.

13. Постанова Комісії про накладання адміністративного стягнення виконується відповідно до правил, встановлених КУпАП. На підставі документа, що свідчить про виконання постанови, відповідальний секретар Комісії робить відповідну відмітку.

7. Прикінцеві положення

1. Юридична адреса Комісії: 09000, м. Сквира, вул. Богачевського, 28 виконком міської ради.

2. Зміна складу  Комісії здійснюється за ініціативою виконавчого   комітету міської ради та в інших випадках, передбачених діючим законодавством України.

3. Дане Положення набирає чинності з моменту його затвердження  виконавчим комітетом міської ради.

Голова виконкому                                    Валентина Левіцька

 

 

9 Проєкт рішення

Про створення робочої групи,щодо обстеження стану багаторічних зелених насаджень (дерев) по Сквирській міській територіальній громаді 

         Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи численні звернення жителів громади щодо багаторічних зелених насаджень (дерев),виконавчий комітет Сквирської міської ради

В И Р І Ш И В:

1.      Створити робочу групу, щодо обстеження стану багаторічних зелених насаджень (дерев) по Сквирській міській громаді.

2. Затвердити склад робочої групи:

-                                                     – заступник міського голови

-   МУЗИКА Сергій Олександрович – заступник директора комунального підприємства КП «Сквираблагоустрій»;

-   – депутат міської ради;

                                                               - староста;

-  

3.      Контроль за виконання цього рішення покласти на заступника міського голови

Голова виконкому                              Валентина Левіцька

 

10 Проєкт рішення

Про додаткові заходи щодо запобігання поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусомSARS-CoV-2 в місцях торгівлі харчовими продуктами на території міста Сквира

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами та доповненнями, рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради від 17 березня 2020 року №1394/136 «Про запобігання поширенню на території міста Сквира гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами та доповненнями) та на виконання постанови Головного державного санітарного лікаря України від 27 квітня 2020 року №14 «Щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби COVID-19 в місцях торгівлі харчовими продуктами на агропродовольчих ринках», керуючись статтями 3, 27 Конституції України,Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», статтями 17, 18, 30, 32, 38, 40, 52, 53, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Сквирської міської ради

В И Р І Ш И В :

  1. Встановити наступні вимоги щодо профілактичних заходів протидії поширення коронавірусної хвороби COVID-19 при здійсненні торгівлі харчовими продуктами на агропродовольчому ринку в місті Сквира:
  1. наявністьреєстраціїагропромислового ринку, як оператора ринку харчових продуктів відповідно до чинного законодавства;
  2. допуск працівників агропромислового ринку, продавців і відвідувачів на територіюагропродовольчого ринку здійснювативиключно за наявності вдягнутої медичної маски (у тому числі виготовленої самостійно) абореспіратора та проходженнябезконтактного температурного скринінгу;
  3. наявність на кожному вході (в’їзді) на територіюагропродовольчого ринку диспансерів з антисептиком;
  4. кількістьвідвідувачів, якіодночасно перебувають на території агропромислового ринку, не повинна перевищувати кількості, з розрахунку один покупець на 10 метрівквадратнихторгівельноїплощі ринку;
  5. відстань між робочими місцями продавців складає не менше трьох метрів, місця торгівлі обладнані захисними екранами між продавцями та покупцями із плівки або пластику;
  6. проведень дезінфекції контактних поверхонь кожні три години, прибирання та дезінфекція всіх приміщень, включаючи стаціонарні торгівельні місця – в кінці кожного робочого дня;
  7. забезпечення постійногоінформуваннявідвідувачівагропродовольчого ринку щодовстановлених обмежень, яких необхідно дотримуватись та щодопрофілактикикоронавірусноїхвороби COVID-19;
  8. агропродовольчих ринком забезпечується контроль за дотриманням вимог щодо профілактичних заходівпротидіїпоширеннякоронавірусноїхвороби COVID-19 та оперативне усунення порушень.
  1. Стихійну торгівлю поза межами агропромислового ринку, зареєстрованого як оператора ринку харчових продуктів на території міста Сквира заборонити та в разі виявлення негайно повідомляти Сквирський ВП ГУ НП в Київській області для реагування та притягнення винних осіб до відповідальності.
  2. Дане рішення набуває чинності з дати його опублікування на офіційному сайті Сквирської міської ради www.skvira-rada.gov.ua.
  3. Контроль завиконанням цього рішення в цілому покласти на заступників міського голови та секретаря міської ради, в частині виконання вимог пункту 1 – на керівника агропромислового ринку, зареєстрованого як оператора ринку харчових продуктів.

Голова виконкому                                             Валентина Левіцька

 

11 Проєкт рішення

Про надання підтвердження громадянам міста в потребі придбання лісоматеріалів

Розглянувши звернення громадянки Костюк Оксани Петрівни,щодо отримання підтвердження в потребі придбання лісоматеріалів, у зв’язку із проведенням капітального ремонту покрівлі будинку, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Сквирської міської ради

 

В И Р І Ш И В :

1. Надати підтвердження в потребі придбання лісоматеріалів громадянці Костюк Оксані Петрівні, що проживає: м. Сквира, вул. Гагаріна, 55, для капітального ремонту покрівлі будинку в м. Сквира, вул. Гагаріна, 30, в кількості 15 м³.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови CЕРГІЄНКО Людмилу.

Голова виконкому                                             Валентина Левіцька

 

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: