Про внесення змін до рішення виконавчого комітету
від 25.06.2011 №123 «Про встановлення тимчасових граничних
норм витрат на друк та копіювання документів
для відділу по розгляду звернень громадян»
Відповідно до підпункту 2 пункту „а” ст. 28, ч.1 ст.52, ч.6 ст. 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 21 Закону України „Про доступ до публічної інформації”, постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», виконавчий комітет Сквирської міської ради
В И Р І Ш И В:
«1. Затвердити розмір фактичних витрат на копіювання, друк, сканування та переміщення документів на електронні носії, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Сквирська міська рада, згідно додатку 1.
Голова виконкому В. А. Скочко
Додаток 1
Рішення виконавчого комітету
Сквирської міської ради
від 30.08.2016 №241/20
Розмір фактичних витрат на копіювання, друк, сканування та переміщення документів на електронні носії, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Сквирська міська рада
_______
|
Додаток 2
Рішення виконавчого комітету
Сквирської міської ради
від 30.08.2016 №241/20
ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання, друк, сканування та переміщення документів на електронні носії, що надаються за запитом
на інформацію, розпорядником якої є Сквирська міська рада
1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання, друк, сканування та переміщення документів на електронні носії, що надаються Сквирською міською радою за запитом на інформацію.
2. Цей Порядок застосовується у випадку, коли Сквирська міська рада є належним розпорядником інформації.
3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:
- особі у разі надання інформації про неї;
- якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій (друк, сканування) документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;
- щодо інформації, що становить суспільний інтерес, про що має бути зазначено запитувачем із посиланням на ст.29 Закону України «Про інформацію». Відповідно до ч. 2 ст. 29 Закону України «Про інформацію» предметом суспільного інтересу вважається інформація, яка свідчить про загрозу державному суверенітету, територіальній цілісності України; забезпечує реалізацію конституційних прав, свобод і обов'язків; свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману, шкідливі екологічні та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб тощо.
4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання, друк, сканування документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більше ніж 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з першої сторінки, відповідно до норми витрат на копіювання, друк, сканування та переміщення документів на електронні носії, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Сквирська міська рада, затверджених цим розпорядженням (далі – норми витрат на копіювання, друк, сканування).
5. Розмір відшкодування фактичних витрат визначається головним бухгалтером Сквирської міської ради.
6. Відповідальний працівник Сквирської міської ради в разі необхідності здійснення копіювання, друку, сканування документів за запитом на інформацію обсягом більше ніж 10 сторінок подає головному бухгалтеру Сквирської міської ради заявку на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання, друк, сканування та переміщення документів на електронні носії, що надаються за запитом на інформацію (далі - Заявка), за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку.
7. На підставі отриманої заявки головний бухгалтер Сквирської міської ради протягом одного робочого дня виписує рахунок за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку, і передає його відповідальному працівнику Сквирської міської ради, в якому знаходиться запитувана інформація, для направлення в установлений законом строк запитувачу інформації.
8. Оплата рахунку здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача.
9. У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь і запитувач надіслав документ, що підтверджує оплату коштів, пов'язаних з наданням відповіді та обрахованих згідно з цим Порядком, відповідь надається в установлений законом строк. У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь, але запитувач не надіслав документ про оплату, обрахунок цих витрат проводиться відповідальним працівником, а Рахунок на відшкодування витрат надсилається запитувачу в установлений законом строк для відповіді на запит на інформацію.
10. Запитувані документи надаються протягом трьох робочих днів після підтвердження факту повної оплати Рахунка.
11. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати витрат, пов`язаних із наданням відповіді за запитом на інформацію.
|
Додаток 1 до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання, друк, сканування та переміщення документів на електронні носії, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Сквирська міська рада |
Головному бухгалтеру Сквирської міської ради
на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання, друк, сканування та переміщення документів на електронні носії, що надаються за запитом на інформацію
від «___» ____________ 20__ року
на виписку рахунку для здійснення оплати витрат на копіювання, друк, сканування документів, що надаються за запитом на інформацію
__________________________________________________________________
(реєстраційний номер і дата запиту на інформацію)
__________________________________________________________________
(відповідальний працівник міської ради)
_________________________________________________________________
(прізвище та ініціали запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи)
Послуга, що надається |
Кількість (шт.) або наявність/відсутність послуги |
Копіювання, друк, сканування та переміщення документів на електронні носії формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
|
Копіювання, друк, сканування та переміщення документів на електронні носії формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
|
Копіювання, друк, сканування та переміщення документів на електронні носії будь якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
|
Примітка: За відсутності даних ставиться прочерк.
|
|
|
Відповідальний працівник, |
||
_____________________________ |
____________ |
_________________________
|
|
Додаток 2 до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання, друк, сканування та переміщення документів на електронні носії, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Сквирська міська рада |
Форма рахунку
для здійснення оплати витрат на копіювання, друку, сканування та переміщення документів на електронні носії за запитом на інформацію
обсягом більше 10 сторінок
Платник _____________________________________________________________ (прізвище та ініціали запитувача фізичної особи, найменування запитувача __________________________________________________________________ юридичної особи або об’єднання громадян, що не має статусу юридичної особи)
РАХУНОК № ________ від «____»____________________ 20____ р.
Усього до сплати __________________________________________________________ (сума словами) Головний бухгалтер міської ради _______________ _______________________ (підпис) (прізвище та ініціали) М. П.
|