СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЄКТ Р І Ш Е Н Н Я
від ____ квітня 2021 року м. Сквира № ______
Про стан роботи із зверненнями громадян у
виконавчому комітеті Сквирської міської ради за І квартал 2021 рік
На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши та обговоривши інформацію начальника загального відділу Грищенко О.Г. про розгляд звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету Сквирської міської ради за І квартал 2021 року, з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права громадян на звернення до органів місцевого самоврядування, а також підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян, враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в громаді, керуючись Законом України “Про звернення громадян”, ст.17, п.б ч.1 ст.38, п.2 ч.2 ст.52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Сквирської міської ради
В И Р І Ш И В :
1.Інформацію та узагальнені дані «Про підсумки роботи роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Сквирської міської ради за І квартал 2021 року» прийняти до відома (додається).
2. Керуючій справами виконавчого комітету міської ради, начальникам відділів виконавчого комітету Сквирської міської ради, старостам , керівникам комунальних підприємств, що належать до сфери управління міської ради забезпечити постійний особистий контроль за виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
3.Начальнику загального відділу Сквирської міської ради Грищенко О.Г. щоквартально проводити аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, висвітлювати стан роботи зі зверненнями громадян, використовуючи для цього стенди міськвиконкому, сайт міської ради.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету Сквирської міської ради Згардівську Н.А.
Голова виконкому Валентина ЛЕВІЦЬКА
ПОГОДЖЕНО: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керуюча справами (секретар) виконавчого комітету «____»_____________2021 р.
|
________________ |
Наталія ЗГАРДІВСЬКА
|
Начальник відділу з питань юридичного забезпечення ради та діловодства Сквирської міської ради «____»_____________2021 р.
|
______________
|
Ірина КВАША |
|
|
|
Начальник загального відділу
Сквирської міської ради
«____»_____________2021 р. ______________ Олена ГРИЩЕНКО
Інформація
про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету
Сквирської міської ради за І квартал 2021 року.
Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за звітний період проводилась у відповідності з Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативними актами, Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, а також підвищення ефективності роботи виконавчого комітету Сквирської міської ради зі зверненнями громадян та ураховуючи необхідність об'єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.
Протягом звітного періоду до виконкому міської ради надійшло 1464 звернень громадян. Із загальної кількості звернень 682 громадян звернулися з письмовими заявами, 701 – усними на особистому прийомі у міського голови та на прийомі у старост, 2 звернення надійшло через урядову гарячу лінію. У зверненнях порушено 1464 різних питань.
Найбільше звернень громадян стосуються соціального захисту-387.
-земельних відносин - 383 ;
-комунального господарства-73;
-транспорту і зв’язку-32
-охорони здоров’я - 20 ;
-праці і заробітної плати - 22 ;
-сім’ї ,дітей, молоді -18;
-житлової політики - 12 ;
-екології та природних ресурсів – 7 ;
-забезпечення дотримання законності –5 та інші питання.
За звітний період надійшло 35 колективних звернень. Більшість з них стосуються надання соціально-побутових послуг та комунального обслуговування міста та населених пунктів. В 6 з них порушуються питання щодо ремонту доріг по вулицям міста та сіл Руда і Таборів. Ці звернень взяті до уваги під час формування Програми соціально-економічного та культурного розвитку Сквирщини на 2021 рік. 8 колективних звернень стосуються земельних питань- виділення земельних ділянок для ведення городництва, затвердження технічних документацій , тощо. Проблема виділення земельних ділянок на даний час залишається не вирішеною, але проводиться інвентаризація землі і за результатами інвентаризації міська рада отримає земельні ресурси для задоволення громадян. 3 колективних звернень надійшло до міської ради для врегулювання проблем пов’язаних з транспортним забезпеченням. Турбують людей питання тарифів на комунальні послуги, таких колективних звернень до міської ради надійло-3. Ці та інші звернення депутатів звернення стали підгрунтям для розляду на сесії питання «Про звернення депутатів Сквирської міської ради щодо недопущення підняття тарифів на комунальні послуги, газ та водопостачання». Почастішали звернення громадян зі скаргами на роботу поштових відділень. Це питання також розглядалося на сесії Сквирської міської ради і прийняте відповідне звернення до Кабінету Міністрів України, ПАТ «Укрпошта», Київської обласної державної адміністрації , Київської обласної ради щодо упорядкування і стабілізації роботи національного оператора поштового зв»язку України.
З 387 звернень порушених громадянами з питань соціального захисту 138 - були заяви на надання матеріальної допомоги. З них 106 заяв розглянуто і вирішено позитивно через Сквирську міську комплексну програму «Турбота». В рамках цієї програми надано допомог на загальну суму – 211500 грн. 37 громадянам було відмовлено в зв’язку з відсутністю підстав. Інші питання соціального захисту, які порушувалися громадянами, стосувалися нарахування субсидій та інших соціальних виплат. Всі вони розглянуті і громадянам надана допомога у їх вирішенні або роз’яснення щодо їх подальшого розгляду та вирішення.
Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення (особи з інвалідністю, пенсіонери, безробітні). Цю категорію громадян найбільше турбують питання соціального захисту. Із загальної кількості звернень, що надійшли протягом І кварталу 2021 року до виконкому міської ради, кількість по категоріям громадян розподілилася таким чином:
-від учасників війни – 20 ; осіб з інвалідністю ІІ,ІІІ групи – 62, ветеранів праці – 24, «дітей війни» -104, одиноких матерів – 5, від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС – 6, пенсіонерів -310, безробітних -36.
У виконавчому комітеті міської ради проводиться робота по всебічному роз’ясненню громадянам можливостей подальшого вирішення їхніх проблем у разі неможливості виконаня за належністю. Посадовими особами постійно ведеться робота в цьому напрямі, надаються консультації громадянам на особистому прийомі та в телефонному режимі, за запитаннями сусідів та родичів і доводиться до відома заявників в усному чи письмовому вигляді.
Під час підготовки відповідей працівниками виконавчого комітету звертається особлива увага на якість та повноту наданих відповідей на предмет всебічного, об’єктивного і повного висвітлення питань, що були порушені у зверненнях.
Питання про додержання вимог Закону України “Про звернення громадян”, указів Президента та інших законодавчих актів з цього питання постійно перебуває під контролем міського голови, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальників відділів, відповідальних працівників міськвиконкому, керівників підпорядкованих міській раді комунальних підприємств. Систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до органів місцевого самоврядування, а також, постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень.
Одним із найважливіших напрямів стабілізації суспільства є задоволення справедливих вимог громадян. З цією метою у виконавчому комітеті міської ради запроваджено систему прийому і розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян, затверджені графіки прийому громадян керівниками ради та її виконавчих органів.
Надаючи важливого значення подальшому вдосконаленню методів роботи зі зверненнями громадян, діловому і оперативному вирішенню порушених в них питань, міський голова проводить особистий прийом кожної середи тижня, у необхідних випадках, за участю керівників і фахівців відповідних комунальних служб міста та посадових осіб виконавчого апарату.
Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що міськвиконкомом, його відділами, посадовими особами виконавчого апарату було вжито дієвих заходів, спрямованих на вирішення важливих проблем населення міста, реалізацію конституційних прав і свобод громадян і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності кожного за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, по вдосконаленню системної роботи із зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства.
Начальник загального відділу
Сквирської міської ради Олена ГРИЩЕНКО