СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЄКТ Р І Ш Е Н Н Я
від 25 січня 2022 року м. Сквира № ______
Про стан роботи із зверненнями громадян у
виконавчому комітеті Сквирської міської ради за 2021 рік
На виконання законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши та обговоривши звіт начальника загального відділу міської ради Олени Грищенко про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за 2021 рік, виконавчий комітет Сквирської міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Звіт про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за 2021 рік взяти до відома (додається).
2. Керуючій справами (секретарю) виконавчого комітету міської ради, начальникам відділів виконавчого комітету Сквирської міської ради, старостам Сквирської міської ради, керівникам комунальних підприємств, що належать до сфери управління міської ради продовжити роботу щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
3. Рішення про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за 2021 рік опублікувати на офіційному сайті міської ради.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету Сквирської міської ради Наталію Згардівську.
Міський голова Валентина ЛЕВІЦЬКА
ПОГОДЖЕНО: |
|
|
Керуюча справами (секретар) виконавчого комітету «____»__________2022 р.
|
________________ |
Наталія ЗГАРДІВСЬКА
|
Начальник відділу з питань юридичного забезпечення ради та діловодства Сквирської міської ради «____»__________2022 р.
|
______________
|
Ірина КВАША |
Начальник загального відділу
Сквирської міської ради
«____»_____________2022 р. ______________ Олена ГРИЩЕНКО
ЗВІТ
про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Сквирської міської ради за 2021 рік
Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за звітний період проводилась у відповідності з Конституцією України, законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативними актами, Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, а також підвищення ефективності роботи виконавчого комітету Сквирської міської ради зі зверненнями громадян та враховуючи необхідність об'єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.
Протягом звітного періоду до виконкому міської ради надійшло 29981 звернень громадян. Найбільше звернень розглядалося через ЦНАП і надавалися у вигляді адміністративних послуг -21976. Через загальний відділ Сквирської міської ради розглянуто 2246 звернень і фахівці 10 старостинських округів розглянули 5759 звернень.
Із загальної кількості звернень 2183 громадян звернулися з письмовими заявами, 26521 громадян звернулися на особистому прийомі у міського голови та фахівців Сквирської міської ради. 244 звернення надійшло через урядову гарячу лінію.
Найбільше звернень громадян стосуються соціального захисту-8324.
-земельних відносин - 5060 ;
-комунального господарства-551;
-транспорту і зв’язку-100
-охорони здоров’я - 27 ;
-праці і заробітної плати - 51 ;
-сім’ї ,дітей, молоді -348;
-житлової політики - 185;
-екології та природних ресурсів – 12;
-забезпечення дотримання законності –48 та інші питання.
За звітний період надійшло 110 колективних звернень. Більшість з них стосуються надання соціально-побутових послуг та комунального обслуговування міста та населених пунктів. Ці звернень взяті до уваги під час формування Програми соціально-економічного та культурного розвитку Сквирщини на 2021 -2022 р.р., 8 колективних звернень стосуються земельних питань - виділення земельних ділянок для ведення городництва, затвердження технічних документацій тощо. Проблема виділення земельних ділянок на цей час залишається не вирішеною, але проводиться інвентаризація землі і за результатами інвентаризації міська рада отримає земельні ресурси для задоволення громадян. 12 колективних звернень надійшло до міської ради для врегулювання проблем, пов’язаних з транспортним забезпеченням. Турбують людей питання тарифів на комунальні послуги, таких колективних звернень до міської ради надійшло - 5. Ці та інші звернення депутатів звернення стали підґрунтям для розгляду на сесії питання «Про звернення депутатів Сквирської міської ради щодо недопущення підняття тарифів на комунальні послуги, газ та водопостачання». Почастішали звернення громадян зі скаргами на роботу поштових відділень. Це питання також розглядалося на сесії Сквирської міської ради і прийняте відповідне звернення до Кабінету Міністрів України, ПАТ «Укрпошта», Київської обласної державної адміністрації, Київської обласної ради щодо упорядкування і стабілізації роботи національного оператора поштового зв’язку України.
З 8324 звернень порушених громадянами з питань соціального захисту 4978 розглядалися через ЦНАП і стосувалися отримання субсидій та інших державних соціальних виплат. 534 громадян зверталося з заявами про надання матеріальної допомоги. В рамках Сквирської міської комплексної програми «Турбота» надано допомог на загальну суму – 1027610 грн. Значна допомога громадянам надавалася також через Програму впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення. За цією програмою надано ліків громадянам на загальну суму 799942 грн.
Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення (особи з інвалідністю, пенсіонери, безробітні). Цю категорію громадян найбільше турбують питання соціального захисту. Із загальної кількості звернень, що надійшли протягом 2021 року до виконкому міської ради, кількість по категоріям громадян розподілилася таким чином:
- від учасників АТО – 229; осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – 638, ветеранів праці – 70, «дітей війни» -207, одиноких матерів – 300, від осіб, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС – 670, пенсіонерів -8994, безробітних -98.
У виконавчому комітеті міської ради проводиться робота по всебічному роз’ясненню громадянам можливостей подальшого вирішення їхніх проблем у разі неможливості виконання за належністю. Посадовими особами постійно ведеться робота в цьому напрямі, надаються консультації громадянам на особистому прийомі та в телефонному режимі, за запитаннями сусідів та родичів і доводиться до відома заявників в усному чи письмовому вигляді.
Під час підготовки відповідей працівниками виконавчого комітету звертається особлива увага на якість та повноту наданих відповідей на предмет всебічного, об’єктивного і повного висвітлення питань, що були порушені у зверненнях.
Питання про додержання вимог Закону України “Про звернення громадян”, указів Президента та інших законодавчих актів з цього питання постійно перебуває на контролі міського голови, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальників відділів, відповідальних працівників міськвиконкому, керівників підпорядкованих міській раді комунальних підприємств. Систематично здійснюється низка заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до органів місцевого самоврядування, а також, постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень.
Одним із найважливіших напрямів стабілізації суспільства є задоволення справедливих вимог громадян. З цією метою у виконавчому комітеті міської ради запроваджено систему прийому і розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян, затверджені графіки прийому громадян керівниками ради та її виконавчих органів.
Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що міськвиконкомом, його відділами, посадовими особами виконавчого апарату було вжито дієвих заходів, спрямованих на вирішення важливих проблем населення міста, реалізацію конституційних прав і свобод громадян і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності кожного за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, вдосконалення системної роботи із зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства.
Начальник загального відділу
Сквирської міської ради Олена ГРИЩЕНКО
про звернення громадян, що надійшли до Сквирської міської ради за 2021 року
№ п/п |
найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.9) |
у тому числі: |
Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума гр.2.1 – гр.2.5) |
у тому числі: |
Всього звернень громадян за видами (гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.3) |
у тому числі: |
Всього звернень за статтю їх авторів (гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2) |
у тому числі: |
Всього звернень за суб’єктом (гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3) |
Індивідуальне |
Колективне |
Анонімне |
Всього звернень за типом (гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.5) |
у тому числі: |
||||||||||||||||||||
Надійшло поштою |
На особистому прийомі |
Через уповноважену особу |
Через органи влади |
Через засоби масової інформації |
Від інших органів, установ, організацій |
Засобами електронного звꞌязку |
Засобами телефонного звꞌязку |
Електронна петиція, що не набрала необхідну кількість голосів |
Первинне |
Повторне |
Дублетне |
Неодноразове |
Масове |
Пропозиція (зауваження) |
Заява (клопотання) |
Скарга |
Чоловіча |
Жіноча |
Всього |
У них підписів |
Телеграма |
Лист |
Усне |
Електронне |
Петиція |
||||||||||
1 |
|
І |
1.1 |
1.2 |
1.3 |
1.4 |
1.5 |
1.6 |
1.7 |
1.8 |
1.9 |
2 |
2.1 |
2.2 |
2.3 |
2.4 |
2.5 |
3 |
3.1 |
3.2 |
3.3 |
4 |
4.1 |
4.2 |
5 |
5.1 |
5.2 |
5.2.1 |
5.3 |
6 |
6.1 |
6.2 |
6.3 |
6.4 |
6.5 |
|
Заг. відділ |
2246 |
62 |
1695 |
|
|
|
275 |
244 |
|
|
2246 |
2239 |
7 |
|
|
|
2246 |
|
2244 |
2 |
2246 |
1219 |
1027 |
2246 |
2144 |
102 |
|
|
2246 |
|
2002 |
|
244 |
|
|
ЦНАП |
21976 |
291 |
21685 |
|
|
|
|
|
|
|
21976 |
21976 |
|
|
|
|
21976 |
|
21976 |
|
21976 |
8790 |
13186 |
21976 |
21976 |
|
|
|
21976 |
|
21731 |
|
245 |
|
|
10 стар. округів |
5759 |
1830 |
3141 |
|
|
245 |
7 |
536 |
|
|
5759 |
5751 |
8 |
|
|
|
5759 |
396 |
5341 |
22 |
5759 |
1984 |
3775 |
5759 |
5751 |
8 |
|
|
5759 |
|
3222 |
2245 |
292 |
|
2 |
Сквирська міська рада |
29981 |
2183 |
26521 |
|
|
245 |
251 |
781 |
|
|
29981 |
29856 |
15 |
|
|
|
29981 |
396 |
29561 |
24 |
29981 |
11993 |
17988 |
29981 |
29871 |
110 |
618 |
|
29981 |
|
26955 |
2245 |
781 |
|
продовження додатку
№ п/п |
Всього звернень за категоріями авторів (гр.7 = сума гр.7.1 – гр.7.23) |
з них від: |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Учасників війни |
Дітей війни |
Інвалідів Великої Вітчизняної війни |
Інвалідів війни |
Учасників бойових дій |
Ветеранів праці |
Ветеран військової служби |
Інвалідів І групи |
Інвалідів ІІ групи |
Інвалідів ІІІ групи |
Дітей-інвалідів |
Одиноких матерів |
Матерів-героїнь |
Багатодітних сімей |
Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи |
Учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС |
Героїв України |
Героїв Радянського Союзу |
Героїв Соціалістичної Праці |
Дітей |
Інших категорій |
Учасник АТО |
Член сім’ї загиблого |
Переселена або внутрішньо переміщена особа |
Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12) |
Пенсіонерів |
Пенсіонер з числа військовослужбовців |
Робітників |
|
|||
1 |
7 |
7.1 |
7.2 |
7.3 |
7.4 |
7.5 |
7.6 |
7.6.1 |
7.7 |
7.8 |
7.9 |
7.10 |
7.11 |
7.12 |
7.13 |
7.14 |
7.15 |
7.16 |
7.17 |
7.18 |
7.19 |
7.20 |
7.21 |
7.22 |
7.23 |
8 |
8.1 |
8.1.2 |
8.2 |
|
|
|
2246 |
1 |
8 |
|
|
35 |
|
|
38 |
46 |
42 |
6 |
1 |
1 |
26 |
7 |
11 |
|
|
|
11 |
1943 |
68 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21976 |
|
11 |
|
|
80 |
|
|
32 |
171 |
151 |
11 |
171 |
8 |
39 |
230 |
171 |
|
|
|
|
20713 |
101 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5759 |
17 |
188 |
|
|
|
70 |
|
35 |
18 |
105 |
|
128 |
3 |
41 |
- |
252 |
|
|
|
106 |
4780 |
60 |
31 |
14 |
|
|
|
|
|
|
2 |
29981 |
18 |
207 |
|
|
115 |
70 |
|
105 |
235 |
298 |
17 |
300 |
12 |
106 |
237 |
434 |
|
|
|
117 |
27436 |
229 |
31 |
14 |
29981 |
8994 |
9 |
151 |
|
|
Продовження додатку
№ пп |
з них від: |
Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 – гр.9.7) |
з них: |
Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.10 = сума гр.010 – гр.240) |
у тому числі: |
||||||||||||||||||
Селян |
Працівників бюджетної сфери |
Державних службовців |
Військовослужбовців |
Підприємців |
Безробітних |
Учнів, студентів |
Служителів релігійних організацій |
Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена |
Журналіст |
Інших |
Вирішено позитивно |
Відмовлено у задоволенні |
Дано роз’яснення |
Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) |
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) |
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) |
Чекати остаточної відповіді |
Промислової політики |
Аграрної політики і земельних відносин |
Транспорту і зв’язку |
|||
1 |
8.3 |
8.4 |
8.5 |
8.6 |
8.7 |
8.8 |
8.9 |
8.10 |
8.11 |
8.11.1 |
8.12 |
9 |
9.1 |
9.2 |
9.3 |
9.4 |
9.5 |
9.6 |
9.7 |
ІІ |
010 |
020 |
030 |
|
724 |
|
|
|
68 |
2 |
1 |
|
|
2 |
1237 |
2246 |
1486 |
125 |
635 |
|
|
|
|
2246 |
11 |
723 |
18 |
|
3649 |
|
2 |
|
|
61 |
91 |
|
|
|
13523 |
21976 |
20305 |
400 |
|
|
|
|
1271 |
21976 |
|
3649 |
|
|
1366 |
|
|
|
46 |
35 |
18 |
|
|
|
- |
5759 |
4962 |
626 |
314 |
|
|
|
322 |
5759 |
4 |
687 |
82 |
2 |
17305 |
|
2 |
|
114 |
98 |
110 |
2 |
|
2 |
3196 |
29981 |
26813 |
626 |
949 |
|
|
|
1593 |
29981 |
15 |
5060 |
100 |
Продовження додатку
№ пп |
|
|
|
|
у тому числі: |
||||||||||||||||||||||
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва |
Фінансової, податкової, митної політики |
Соціального захисту |
Праці і заробітної плати |
Охорони праці та промислової безпеки |
Охорони здоров’я |
Комунального господарства |
Житлової політики |
Екології та природних ресурсів |
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян |
Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту |
Молоді. Фізичної культури і спорту |
Культури та культурної спадщини, туризму |
Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації |
Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України |
Діяльності центральних органів виконавчої влади |
Діяльності місцевих органів виконавчої влади |
Діяльності органів місцевого самоврядування |
Діяльності підприємств та установ |
Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин |
Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою |
Інше |
|
|||
1 |
040 |
050 |
060 |
070 |
070.1 |
080 |
090 |
100 |
110 |
120 |
130 |
130.1 |
140 |
150 |
160 |
170 |
180 |
190 |
200 |
210 |
210.1 |
220 |
230 |
240 |
|
||
|
45 |
|
534 |
21 |
|
9 |
158 |
56 |
1 |
1 |
107 |
6 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
547 |
|
||
|
|
|
4978 |
|
|
|
|
|
|
|
218 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13131 |
|
||
|
|
3 |
2812 |
30 |
|
18 |
393 |
129 |
11 |
47 |
23 |
40 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
5 |
|
17 |
|
1453 |
|
||
2 |
45 |
3 |
8324 |
51 |
|
27 |
551 |
185 |
12 |
48 |
348 |
46 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
11 |
|
17 |
|
15131 |
|
||
Керуюча справами Сквирської міської ради Наталія ЗГАРДІВСЬКА